Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heeft jij nou weer bestolen,hullie gaan ook maar door he.
Die trekstarter kabel bij killer rc,maar had ook die jongen waar ik mijn schokbrekers vandaan had een mail gestuurd.Mijn schokbreker had het begeven,altans dat zwarte ding waar die kogelkop inzit.Dus had hem gemaild dat de originele lichtblauwe kogelkophoudertjes het veel langer uithouden dan de zwarte.Dat vond ie vervelend om te horen en wou vervangende opsturen.Ik zei dat is goed,doe maar twee lichtblauwe.Dat vond ie ook goed,maar hij heeft inmiddels ook zwaardere veren voor de bigbore shocks,dus ik zei ik bestel twee zwaardere veren doe ze er maar bij.Krijg gewoon zes blauwe en vier zwarte voor reserve en voor noppes nada niks.Service dat is :D

Das wel grappig, is de wereld op zijn kop.......
Andere draadje is opgezet omdat er hier als er iets over vliegen werd gezegd dat onmiddellijk de kop in werd gedrukt:confused:
Ook is er nooit gezegd dat wie dan ook er niet welkom zou zijn, integendeel juist.
Verder is het absoluut geen statement tegen de "rijders" of wie dan ook.Wel is door jullie duidelijk gemaakt dat dit draadje een draadje van en voor de Hoogtijers was.
(zie comment van Sleur dat ondermeer door jouzelf van harte werd beaamt)

Het andere draadje is er dus puur gekomen omdat er mensen zijn die, onafhankelijk van wat de stemming van het moment van de Hoogtij groep is, geïnteresseerd zijn in vliegen:teacher:
ik weet niet wat de andere doen , maar ik kom niet op dat andere draadje , voel mij er niet welkom , was in het beginsel een" statement " tegen de rijders , dan hoeft het voor mij niet .

dus of het nou over vliegen gaat of rijden , ik post alles gewoon hier .
1 draadje is voor mij wel genoeg ;)

tot straks , zie maar wat je meeneemt aan muziek

Die trekstarter kabel bij killer rc,maar had ook die jongen waar ik mijn schokbrekers vandaan had een mail gestuurd.Mijn schokbreker had het begeven,altans dat zwarte ding waar die kogelkop inzit.Dus had hem gemaild dat de originele lichtblauwe kogelkophoudertjes het veel langer uithouden dan de zwarte.Dat vond ie vervelend om te horen en wou vervangende opsturen.Ik zei dat is goed,doe maar twee lichtblauwe.Dat vond ie ook goed,maar hij heeft inmiddels ook zwaardere veren voor de bigbore shocks,dus ik zei ik bestel twee zwaardere veren doe ze er maar bij.Krijg gewoon zes blauwe en vier zwarte voor reserve en voor noppes nada niks.Service dat is :D
Waar heeft gij die schokkertjes lope legge kopen,want ik hou wel van service.
Ook als het iets meer kost.

Das wel grappig, is de wereld op zijn kop.......
Andere draadje is opgezet omdat er hier als er iets over vliegen werd gezegd dat onmiddellijk de kop in werd gedrukt:confused:
Ook is er nooit gezegd dat wie dan ook er niet welkom zou zijn, integendeel juist.
Verder is het absoluut geen statement tegen de "rijders" of wie dan ook.Wel is door jullie duidelijk gemaakt dat dit draadje een draadje van en voor de Hoogtijers was.
(zie comment van Sleur dat ondermeer door jouzelf van harte werd beaamt)

Het andere draadje is er dus puur gekomen omdat er mensen zijn die, onafhankelijk van wat de stemming van het moment van de Hoogtij groep is, geïnteresseerd zijn in vliegen:teacher:

lees de eerste posten maar door , toen had kris het over een statement , dat vond ik een beetje jammer ,maar iedereen post lekker waar hij wilt ;)

en wat mij betreft zijn de vliegeniers hier ook gewoon welkom (want dat ben ik zelf ook) , maar dat weten de meesten ook wel .

als je dan toch bezig bent, lees dan ook de posten van jezelf, Sleur en diverse anderen.
Dit draadje was van en voor de Hoogtijers, iedereen is verder welkom om wat voor onzin dan ook te posten, en dat kan soms over vliegen gaan, soms over rijden en zou ook nog over RC boten kunnen gaan als ik me goed herinner; afhankelijk van wat "de groep" op dat moment bezighoudt.

Het statement dat Kris volgens mij bedoelde is dat sommige mensen het op elk moment over vliegen willen kunnen hebben zonde boe-geroep ergo: een apart vlieg draadje
lees de eerste posten maar door , toen had kris het over een statement , dat vond ik een beetje jammer ,maar iedereen post lekker waar hij wilt ;)

als je dan toch bezig bent, lees dan ook de posten van jezelf, Sleur en diverse anderen.
Dit draadje was van en voor de Hoogtijers, iedereen is verder welkom om wat voor onzin dan ook te posten, en dat kan soms over vliegen gaan, soms over rijden en zou ook nog over RC boten kunnen gaan als ik me goed herinner; afhankelijk van wat "de groep" op dat moment bezighoudt.

Het statement dat Kris volgens mij bedoelde is dat sommige mensen het op elk moment over vliegen willen kunnen hebben zonde boe-geroep ergo: een apart vlieg draadje
Boe boe boe boe boe boe :D

ach , dat was idd een periode het geval , maar dat was meer een beetje dollen ;)

straks vliegen we weer een periode en dan zijn de autootjes de lul :xmas: ;)

Kom van dat dak af, k waarschuw niet meer....
Neh neh neh neh neh neh van dat daaaak af, t is de laatste keer!

BYM(kijker) .... :nooo:
BYM ... :yes:

Zoals ik toen al zei; wat mij betreft is 1 draadje het eenvoudigste en ook het leukste en kunnen we zo weer terug naar de oude situatie.
Alleen zou ik, en waarschijnlijk meerder met mij het dan wel op prijs stellen als we, ook als de Hoogtij groep met andere dingen bezig is, het wel ook gewoon over vliegen kunnen hebben.......:D
ach , dat was idd een periode het geval , maar dat was meer een beetje dollen ;)

straks vliegen we weer een periode en dan zijn de autootjes de lul :xmas: ;)

Edwin

Lekker posten was je zelf wilt. Ik heb in de loop der jaren geleerd dat maar 1% serieus is wat hier gepost word. De rest moet met zoveel korrels zout genomen worden dat je voordat je een zout vergiftiging krijgt het voor de zekerheid overvloedig met bier moet wegspoelen.

En een glimlach natuurlijk.

Jammer van al die commotie over wie, wat in welk draadje kan ,mag, moet of kan posten....:confused:
Verdeeldheid is nergens voor nodig...althans, wat mij betreft absoluut niet. :nooo:

In ongezouten hollands en héél kort door de bocht:

"wat een gezeik " ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back