Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een maandje wacht 70% van wat spikkel ervoor betaald heeft :rolling:;)

(kek vliegertjúh Robert ;))

haha.. nee, deze gaat echt niet weg ;-). Sterker nog.. hoe vet, om dit in FPV te vliegen, met pantilt en dan gewoon rollen, loopings etc.. gaaaaaaf! Nu al zin in de zomer ;)

Ik zit te twijfelen of ik het carter wel of niet zal uitfrezen,ik ben bang dat dan teveel onderdruk zal verliezen.

onderdruk , bovendruk , maak je niet druk het is toch allemaal ruk ! ;)

Dit is ook kort geld.

kijk , nu praat je verstandig , niks geen geveil , je weet hoe snel mijn baja is met dat blokske :cool:
en tunen is ook besparen op gewicht , dus alleen wat nuttige hopups en verder lekker plastiek houden :squarewink:

Ook hier even mijn nieuwste aanwinst tonen ;)

398096_349954561682996_100000053647752_1466498_1708331195_n.jpg

Volwaardig uit..... piep!

is het piep ? dat zieje er niet aan af :cool:

jij bent goed bezig , zo blijft baja rijden betaalbaar :cool:

ik vergat dat ik al een ht racer heb gekocht en gebouwd , tha dogfighter ligt hier klaar , wacht alleen al 2 maanden op mijn lipo's ui DE warehouse !!! :mad:

Thanx mate,maar heb hier nog een nieuwe nog niet in elkaar gezet diif liggen :D.De laatste rondjes had ie nergens last van,kijk wel hoe lang ie het volhoudt
Ga lekker naar mijn nest doeiiiiiiiiiiii

Zowel servo als diff kit zojuist gekocht, samen incl verzenden nog geen 9 tientjes :D

Zo, ook weer thuis van een avond vol met rc rijden en sleutelen. Eerst mijn rustler even getest met 3S. Wat rijdt dat als een mongool zeg!!!! 2s Pakketten zijn vanaf nu voor binnen op de MACH, en de 3S. pakketten voor buiten. Wat geeft dat een kick zeg die snelheid.

Ook nog even wat verschillende banden geprobeerd die tito in de schuru had liggen. Daar zit ontzettend veel verschil in dus. De 1 heb totaal geen grip, de ander wat meer, en weer een ander veel meer.

Daarna bezig geweest met de Ho Bao Hyper 7 van Tito ( wedstrijd buggy). Voor het eerst hebben we gem gestart en hij liep praktisch meteen ( ondanks dat het nitro is ;) ) Omdat het laat was, niet met de Hyper gereden, maar morgen gaan we hem even loslaten. Dat moet ook als een malle gaan volgens de kenners.

Nu weer even de Rustler schoonmaken en een schokbreker repareren ( stoepjes zijn hard :D )

Laatst bewerkt:
Die dollarhobbyz had ik al een heel tijdje in de fav. lijst staan , en ook voor de nieuwsbrief aangemeld , hij was alleen een hele tijd "uit de lucht" en van de week kreeg ik weer een mailtje van hem , alleen geen aandacht aan geschonken .

Ik heb daar al een zootje vandaan , is snel en netjes met op de hoogte houden van je bestel status :D (net als de meeste usa shops)

De shop uit singapore ook trouwens , zondag besteld en gisterochtend mail dat het "shipped" is , was de vorige keer ook met drie dagen in huis :cool:

Zondag ook wat besteld voor de benz uit duitsland en daar heb ik nog niks van gehoord :(

Goedemorgen allen :D

kijk , nu praat je verstandig , niks geen geveil , je weet hoe snel mijn baja is met dat blokske :cool:
en tunen is ook besparen op gewicht , dus alleen wat nuttige hopups en verder lekker plastiek houden :squarewink:

Zet jou baja eens op de weegschaal en meld hier eens wat ie weegt :D

Of nog beter , met foto ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back