Nee,mijn mini weegschaal gaat maar tot 10 kilo:rolling:
Daar op zetten en een foto maken , lijkt ie lekker licht

Ik ga zo wel eens met de weegschaal naar boven en eens kijken wat ie weegt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee,mijn mini weegschaal gaat maar tot 10 kilo:rolling:
Ha ha ik heb niet eens een weegschaalDaar op zetten en een foto maken , lijkt ie lekker licht![]()
Ik ga zo wel eens met de weegschaal naar boven en eens kijken wat ie weegt![]()
vandaag maar weer eens met migraine onder de dekens blijven.. zut!
Zal wel loslopen,als je knallende koppijn heb wil je lekker liggen met je oogjes DICHT,dus niet computerenvandaag maar weer eens met migraine onder de dekens blijven.. zut!
Zal ook ergens rond dat gewicht zitten denk ikNou , ik weet het ........13,3 kg
Een "out of the box" weegt 9,6 kg , dus het valt nog best wel mee :lol:
Kom ik er ook meteen achter dat ik die twee bevestigings tonnetjes van mijn achter bumper kwijt ben![]()
De ergernis van slechte kwaliteit duurt voort , als de vreugde van de lage prijs al lang verdwenen is .De 990 is weer onderweg naar jfc , zit ruimte op het asje om gas te geven , dus trekt valse lucht , vandaar het rare lopen .
Ik had alles eens los gehaald en kon het asje gewoon heen en weer wiebelen .
Eens kijken hoe hij dit op gaat lossen , ook ivm. de kosten die ik nu moet maken voor het terugzenden .
De ergernis van slechte kwaliteit duurt voort , als de vreugde van de lage prijs al lang verdwenen is .:rolling::rolling:
Vreemd,dat ik bigscale belde om te horen of hij ze had,zei hij dat het een Pit Stop ontwerp was.En er staat bij mij PS in gegraveerdHet is allemaal niet zo erg , maar hij is de maker van die dingen .
Ook die van jou .![]()
Vreemd,dat ik bigscale belde om te horen of hij ze had,zei hij dat het een Pit Stop ontwerp was.En er staat bij mij PS in gegraveerd![]()
Maar wij weten allebij dat onze Junkie dat isKen je nagaan dat je gewoon beflikkerd word waar je bijstaat , jfc zegt de ontwerper ervan te zijn :???:
Zijn dat straatbanden13cm. x 5cm. Badlands besteld heeft![]()
Maar wij weten allebij dat onze Junkie dat is![]()
Ben wel fris hoor,maar je rijdt toch alleen savond's op straat.Had je beter onroad banden kunnen kopenBen je niet fris ofzoDat zijn all terain banden maar op straat doen ze het ook. Dat zijn deze: