Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens Kobie. De banden balloonen helemaal niks he. Ik heb van die witte polyestertape erin geplakt. Werkt super! :thumbsup:

Wat dacht je van een Burnout? 4-6 uurtjes per nacht is niet normaal hoor:hammer:

Ik doe al jaren niet anders en weet eigenlijk niet beter , alleen nu icm. de griep komt het iets harder binnen denk ik :(

Trouwens Kobie. De banden balloonen helemaal niks he. Ik heb van die witte polyestertape erin geplakt. Werkt super! :thumbsup:

Wat heb je getaped , binnen en buiten ?

Ik heb zwarte ductape op mijn inserts gedaan .

Nee, je keert de banden binnenste buiten en plakt daar 1 laag van die tape op. dan weer terugkeren en insert erin en op de velg. Klaar.

Het gaat erom dat je banden niet rekken he.

Ja maar jou banden zijn omgekeerd ook mooi rond neem ik aan ?

Mijn paddles worden hobbelig als ik ze omkeer en dat plak voor geeen meter :mad:

Ding dong , dpd kwam mijn carb. net alweer bezorgen :D

Als vandaag nou ook mijn nieuwe pakkingen nog komen kan ik , als ik zin heb de baja weer in elkaar zetten , en meteen maar een paar van die shim plaatjes bij de remmen plaatsen ;)

allemaal gaar /ziek en thuis lees ik , of word er ook nog gewerkt ? :)

ikke ook weer thuis , laat het weekend maar beginnen :D

word wel een hobbyloos weekend , beetje aan de badkamer klooien , en wat rommelen thuis , is weer eens wat anders ;)

eerst maar ff zonnebankie pakken :zon:

7_1_125v.gif

Dat is waar :D

Ik heb al wel weer de tr&tr van JFC ;)

Vanmiddag ging de bel en ik dacht dat het de pakkingen uit singapore waren , het waren mijn nieuwe sleutelhangers , ook leuk ;)

Een tijdje geleden nieuwe stadslichtjes besteld , omdat ik de originele niet mooi vind staan bij de xenon lampen , moet ze er alleen nog inzetten :D

Die sleutelhangers zag ik een paar daklozen laatst mee staan. raakte ze aan de straatstenen niet kwijt :)

Weet je wat pas echt grappig is ?

Ik zou dat blok eigenlijk al meer als twee jaar geleden overnemen , ruilen tegen wat savage parts en iets bijbetalen van mijn kant .

Het is alleen nooit zover gekomen en nu heb ik genoeg blokken troep ;)

Klopt, komt altijd wel weer goed terecht. Dat blokje heb ik ooit eens uit de USA over laten komen.

Nou ja zeg ,dit klopt echt niet hoor :mad: ;)

En de BMW rijders krijgen altijd maar de schuld maar dat zal de kift wel zijn van die Meceredse (ofzoiets) rijders. :rolling:

Weten jullie of er veel verschil zit in kwaliteit in de materialen waar de kappen van gemaakt zijn? Ik wilde Rustler kappen van Lexan gaan trekken, maar ik heb nu een kap van Conrad ( Reely) en die scheurt aan alle kantend oor het rollebollen op het asfalt.

Weten jullie of er veel verschil zit in kwaliteit in de materialen waar de kappen van gemaakt zijn? Ik wilde Rustler kappen van Lexan gaan trekken, maar ik heb nu een kap van Conrad ( Reely) en die scheurt aan alle kantend oor het rollebollen op het asfalt.

Je zou Spitfire eens een pb kunnen sturen , die heeft volgens mij al het nodige geprobeerd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back