Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat dacht je van een Burnout? 4-6 uurtjes per nacht is niet normaal hoor![]()
Trouwens Kobie. De banden balloonen helemaal niks he. Ik heb van die witte polyestertape erin geplakt. Werkt super!![]()
Winterdip noemen ze dat Kobus. Ik slaapnu ookmet gemak het klokje rond. Het hele jaar last van.
lik me lollie snoek![]()
hier kobus getapedte paddles:d
Dat is waar![]()
Ik heb al wel weer de tr&tr van JFC
Vanmiddag ging de bel en ik dacht dat het de pakkingen uit singapore waren , het waren mijn nieuwe sleutelhangers , ook leuk
Een tijdje geleden nieuwe stadslichtjes besteld , omdat ik de originele niet mooi vind staan bij de xenon lampen , moet ze er alleen nog inzetten![]()
Weet je wat pas echt grappig is ?
Ik zou dat blok eigenlijk al meer als twee jaar geleden overnemen , ruilen tegen wat savage parts en iets bijbetalen van mijn kant .
Het is alleen nooit zover gekomen en nu heb ik genoeg blokken troep![]()
als er iemand is die me wil filmen.
Weten jullie of er veel verschil zit in kwaliteit in de materialen waar de kappen van gemaakt zijn? Ik wilde Rustler kappen van Lexan gaan trekken, maar ik heb nu een kap van Conrad ( Reely) en die scheurt aan alle kantend oor het rollebollen op het asfalt.
Ik zal vanmiddag is een filmpje schieten van de Rustler als er iemand is die me wil filmen.
Kan Tito je niet filmenIk zal vanmiddag is een filmpje schieten van de Rustler als er iemand is die me wil filmen.