Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister was gezellig op de MACH. Erik3d, SLeur, Ik, Tito, Broertje van tito, BYM, Vincent, Nijsie. Allemaal van de partij. De Scalpel gaat de deur uit. Ik weet niet of dat normaal is maar dat kreng blijft zoeken in sturing. Erg moelijk te controlleren. Toen met de Rustler op kleine bandjes op de offroad baan gereden. Dat was heel erg moelijk, maar wel lachen. Iedereen deed gecontrolleerd zijn sprongetjes terwijl ik voor vliegen ging :D Wel erg moelijk rijden op die baan.

Na, wat biertjes, na afloop een shoarmatje gepakt met zijn allen. :thumbsup:

Gister liep ik nog even mee met een gast naar zijn auto waar hij mij een elcon liet zien. Gave bakken zijn dat man. Nog groter dan een Baja, en hydraulische schijfremmen:hammer:

Gister liep ik nog even mee met een gast naar zijn auto waar hij mij een elcon liet zien. Gave bakken zijn dat man. Nog groter dan een Baja, en hydraulische schijfremmen:hammer:

Dat kan niet , een elcon is 1:6 en een baja is 1:5 ;)

Ze kosten kaal al twee keer een baja , dan moet je nog een blok en electronica erop kopen :(

Op een baan met kunstgras matten zijn ze goed , maar zoals wij in het losse zand rijden , kun je er de hele tijd heen lopen omdat ie vast staat :mad:

Schijfremmen in het zand is ook niks , die lopen de hele tijd vast , er zijn verschillende jongens die ook een set op een baja hadden maar ze er weer afgegooid hebben omdat dat in het zand alleen maar problemen geeft :rolleyes:

Dat kan niet , een elcon is 1:6 en een baja is 1:5 ;)

Ze kosten kaal al twee keer een baja , dan moet je nog een blok en electronica erop kopen :(

Op een baan met kunstgras matten zijn ze goed , maar zoals wij in het losse zand rijden , kun je er de hele tijd heen lopen omdat ie vast staat :mad:

Schijfremmen in het zand is ook niks , die lopen de hele tijd vast , er zijn verschillende jongens die ook een set op een baja hadden maar ze er weer afgegooid hebben omdat dat in het zand alleen maar problemen geeft :rolleyes:

Ik vind zo'n Elcon maar lelijk, is gewoon een luxe FG :D

volgens veel sites is de elcon gewoon 1/5

Dat zijn leugenaars :D ;)

Kijk hier maar eens naar :

Specs elcon :

Technische specificaties:

Efra_racelegal180x100.jpg

• Totale lengte: 750mm
  • Wielbasis: 545mm
  • Breedte: 475mm
Natuurlijk voldoet de CLEON MMX hiermee volledig aan het race format van EFRA largescale.
De wagen past met zijn afmetingen ook binnen alle geldende Europese regels voor 1/6 buggy modellen.

En dan nu de baja :cool:

Baja 5B Dimensions:

• Scale: 1:5
  • Length: 817mm (32 in)
  • Height: 255mm (10 in)
  • Width: Front 460mm / Rear 480mm (18 in / 19 in)
  • Wheelbase: 570mm (22.5 in)
  • Ride height: 76mm (3 in)
  • Weight
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back