marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker![]()
Welke kleur wil je?
*in onderhandeling is over een e - revo
wel weer helemaal in Groningen :schrik:
Ik bied 30 euro meer![]()
vandaag dus ff ophalen die e revo
te laat , ik heb de roze uitvoering al
en weer een poging doet zijn nest uit te komen , moet nog wat badkamer spul regelen .
Gorby, are you dead?
Iemand nog bandjes voor weinig?
Marktplaats.nl > HPI Baja 5B GPM voor en achter bandenset - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12
Ze loopt wel weer maar zoals ze gister liep met de advance (als een idioot dat is) zo beroerd loopt ze nu(als een natte krant dat is)Doet je bajalien het al weer?
Iemand nog bandjes voor weinig?
Marktplaats.nl > HPI Baja 5B GPM voor en achter bandenset - Hobby en Vrije tijd - Modelauto's | 1:5 tot 1:12
Ja en ze kosten ook het dubbele!Gister liep ik nog even mee met een gast naar zijn auto waar hij mij een elcon liet zien. Gave bakken zijn dat man. Nog groter dan een Baja, en hydraulische schijfremmen![]()
Gister liep ik nog even mee met een gast naar zijn auto waar hij mij een elcon liet zien. Gave bakken zijn dat man. Nog groter dan een Baja, en hydraulische schijfremmen![]()
Mischien toch iets teveel aan de zuigert geprutst.
Dat kan niet , een elcon is 1:6 en een baja is 1:5
Ze kosten kaal al twee keer een baja , dan moet je nog een blok en electronica erop kopen
Op een baan met kunstgras matten zijn ze goed , maar zoals wij in het losse zand rijden , kun je er de hele tijd heen lopen omdat ie vast staat
Schijfremmen in het zand is ook niks , die lopen de hele tijd vast , er zijn verschillende jongens die ook een set op een baja hadden maar ze er weer afgegooid hebben omdat dat in het zand alleen maar problemen geeft![]()
Ga nu even aan het huishouden kijk straks wel weer.
volgens veel sites is de elcon gewoon 1/5