Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens op je hobby kamer . :rolleyes: :rolling:

th5.gif

hmmm tikkie duur ,en schijfremmen die vastlopen in het zand :( ;)

Dus je vondt hem wel gaan met die banaan BYM? Kan nog veel harder hoor, maar dan verlies ik torque. Zonde want voor offroad wil je torque :) Heb vandaag de wheeliebar erop gezet en de shocks wat stijver en breder uit op de A arms gezet. Moet hij wat stabieler zijn in de snellere bochten.

@ Pieter , als je de shocks stijver zet en breder uit , moet je er wel om denken met springen , ze worden dan iets gevoeliger voor schade (krom buigen)

Als je er veel en hard mee wilt springen (en landen) zou je ze eigenlijk zo rechtop mogelijk willen zetten .

Dus je vondt hem wel gaan met die banaan BYM? Kan nog veel harder hoor, maar dan verlies ik torque. Zonde want voor offroad wil je torque :) Heb vandaag de wheeliebar erop gezet en de shocks wat stijver en breder uit op de A arms gezet. Moet hij wat stabieler zijn in de snellere bochten.
Je kan ook stukjes siliconen slang aan de binnenkant van je schokbrekers plaatsen.Om de zuigerstangetjes heen schuiven in de schokbreker.Dan verlaag je hem iets,wordt ie ook stabieler

+1

Liever een e revo :cool:

Besluiteloos typje :rolling:

Ja ging toch lekker :)

Ik moet nog 6S accu's hebben, en iets van een accu bak knutselen :)

Is het wat voor je Kobus gt180

Nee dank u , ten eerste heb ik volgens mij zo'n vertigo bell erop zitten en ten tweede hoor je heel verschillende dingen over zo'n enclosed ding .

Maar merendeels gaat over te hete koppelingen :(

Kobus dat weet ik, daarom ga ik kijken en knutselen aan de hand van jouw advies.

Gelukkig , ik dacht even iets anders ;)

Je kan ook stukjes siliconen slang aan de binnenkant van je schokbrekers plaatsen.Om de zuigerstangetjes heen schuiven in de schokbreker.Dan verlaag je hem iets,wordt ie ook stabieler

Is idd. ook nog een optie :D

Oh , kreeg ook nog mail vandaag dat mijn shock socks opgestuurd zijn :D

Had toch maar meteen twee sets besteld , heb ik meteen reserve en voor dat geld kon ik het niet laten :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back