Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , ff de newbee opgehaald :p

wat blijkt ? die vooroorlogse baja 5b is gewoon nog nieuw :confused:, heeft amper gereden , nergens speling , schokkers voelen nog nieuw aan , het paars is vrijwel onbeschadigd , ik schat een tankje of 10 gereden

met nog wat extra parts , 4 vrijwel nieuwe offroad banden , mooie ddm racing dop .
heeft zelfs verlichting :eek:

dus als iemand zijn baja op straat wil loslaten leen je maar ff de onroad banden ;)

iemand nog een baja kopen ? , ik weet niet wat ik er mee moet , na het poetsen is hij al weer klaar :???: ;)

foto's :

baja5b009.jpg

baja5b001.jpg

baja5b003.jpg

baja5b006.jpg

baja5b010.jpg

baja5b011.jpg

baja5b013.jpg

Moet dat gaan kosten? PB me maar :p :hammer: ;)

voor mij koste die erg weinig ;) , gaat meer opleveren bij verkoop :D

als ik deze baja schoonmaak , voorzie van alu cluthsbell holder en de dominator uitlaat een nieuwe kap erop zet , dan is hij echt 100%

vind het zonde om hiermee te rijden , net de dogbones en drive cups bekeken , deze zijn nog helemaal netjes , helemaal niets van slijtage te zien .

dus ik ga er ff lekker mee aan de knutsel , en dan zie ik het wel ;)

zo,en nu pitten want ik word gek van die verkoudheid :(

zo , ff de newbee opgehaald :p

wat blijkt ? die vooroorlogse baja 5b is gewoon nog nieuw :confused:, heeft amper gereden , nergens speling , schokkers voelen nog nieuw aan , het paars is vrijwel onbeschadigd , ik schat een tankje of 10 gereden

met nog wat extra parts , 4 vrijwel nieuwe offroad banden , mooie ddm racing dop .
heeft zelfs verlichting :eek:

dus als iemand zijn baja op straat wil loslaten leen je maar ff de onroad banden ;)

iemand nog een baja kopen ? , ik weet niet wat ik er mee moet , na het poetsen is hij al weer klaar :???: ;)

foto's :

baja5b009.jpg

baja5b001.jpg

baja5b003.jpg

baja5b006.jpg

baja5b010.jpg

baja5b011.jpg

baja5b013.jpg

Mooie bak Junkie, altijd handig zo'n extra speeltje.
En dat voor die 7 en een halve meier ;)

Jodenprijsje :D

voor mij koste die erg weinig ;) , gaat meer opleveren bij verkoop :D

als ik deze baja schoonmaak , voorzie van alu cluthsbell holder en de dominator uitlaat een nieuwe kap erop zet , dan is hij echt 100%

vind het zonde om hiermee te rijden , net de dogbones en drive cups bekeken , deze zijn nog helemaal netjes , helemaal niets van slijtage te zien .

dus ik ga er ff lekker mee aan de knutsel , en dan zie ik het wel ;)

zo,en nu pitten want ik word gek van die verkoudheid :(

PB mij maar even voor de prijs, komen wij vast wel uit ;)

Kunt hem natuurlijk ook gunnen aan iemand die nog géén Baja heeft :rolleyes:
Maar ja, handel gaat natuurlijk voor ....

Kunt hem natuurlijk ook gunnen aan iemand die nog géén Baja heeft :rolleyes:
Maar ja, handel gaat natuurlijk voor ....

lol ;)
en nee bym , baja gaat nog niet weg hoor , eerst nog ff mee spelen :squarewink:

maar jij wil toch zo'n 5T ?

en siggy maakte maar een geintje , die hoeft er geen baja bij

mocht de baja mij overbodig worden hoor ik wel wie hem graag wilt ;)

zo,en nu weer werken , maar voel mij niet zo best :(

Sollicitatie update(s)

Zo, vandaag sollicitatiegesprek gehad bij hostingsprovider ASP4all. (blijf iets houden met dat ge-xs of ge-4all he? :lol:). Ging voor mijn gevoel wel lekker. Ik zou bij het bedrijf kunnen binnenstromen op de servicedesk en daar ervaring opdoen in virtualisatie en linux/windows beheer. Klonk wel uitdagend.

Feitelijk wel jammer dat het een "helpdesk" baan is, maar als het mij de functionaleit bied om meer over diepgaande netwerk technieken en systeembeheer te leren kennen is het denk ik wel de moeite waard.

Oh en niet geheel onaardig idee, het is maar een half uurtje rijden voor mij (en dat is incl file meeberekend)..

Enfin, afwachten maar! Oh en verderzoeken offcourse, ga niet zitten wachten of ze me wel of niet hebben willen. Beter iets om achter de hand te houden :yes:

@ Junkie , ziet er netjes uit die baja :D

Moet ik met de tijd toch ook maar eens kijken voor zoiets , voor kobus junior ;) :D

Nog twee dagjes en dan is het alweer weekend , gaat eigenlijk best snel zo'n week :p

PIETERRRR !!!! :D

IK weet niet of je dit al gezien hebt ?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Junkie , ziet er netjes uit die baja :D

Moet ik met de tijd toch ook maar eens kijken voor zoiets , voor kobus junior ;) :D

Nog twee dagjes en dan is het alweer weekend , gaat eigenlijk best snel zo'n week :p

ja , ben der blij mee , heb ik weer wat te knutselen ;)

en v/d zomer wel handig een extra baja , dan weer lange dagen bashen , de kans dat er wat stuk gaat is dan ook groter :smile:

net eindelijk mijn pakketje met 3 lipo's binnen uit de DE warehouse , duurde maar 2 maanden :(
maar nu kan wel de dogfighter los :D

en wat is iedereen hier rustig zeg , het forum sterft een langzame dood :smile:
corby dead, snoek dead, wat is loos ?

allemaal wintermoe zeker , anders ik wel , ben grieperig en snipperde snip verkouden , floor ook ziek , maris halfziek , word net wakker van 2 uur slapen :xmas:

straks de baja even strippen en proberen te knutselen

Ik ben not dead maar baal als een stekker.
USA,NO.
HK,NO.
Godsamme wat duurt dat lang tegenwoordig,als ik spullen nodig heb voor volgend winter seizoen mag ik nu wel alvast gaan bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back