Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
iemand nog een baja kopen ? , ik weet niet wat ik er mee moet , na het poetsen is hij al weer klaar :???:![]()
Moet dat gaan kosten? PB me maar![]()
![]()
![]()
zo , ff de newbee opgehaald
wat blijkt ? die vooroorlogse baja 5b is gewoon nog nieuw, heeft amper gereden , nergens speling , schokkers voelen nog nieuw aan , het paars is vrijwel onbeschadigd , ik schat een tankje of 10 gereden
met nog wat extra parts , 4 vrijwel nieuwe offroad banden , mooie ddm racing dop .
heeft zelfs verlichting
dus als iemand zijn baja op straat wil loslaten leen je maar ff de onroad banden
iemand nog een baja kopen ? , ik weet niet wat ik er mee moet , na het poetsen is hij al weer klaar :???:
foto's :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij koste die erg weinig, gaat meer opleveren bij verkoop
als ik deze baja schoonmaak , voorzie van alu cluthsbell holder en de dominator uitlaat een nieuwe kap erop zet , dan is hij echt 100%
vind het zonde om hiermee te rijden , net de dogbones en drive cups bekeken , deze zijn nog helemaal netjes , helemaal niets van slijtage te zien .
dus ik ga er ff lekker mee aan de knutsel , en dan zie ik het wel
zo,en nu pitten want ik word gek van die verkoudheid![]()
PB mij maar even voor de prijs, komen wij vast wel uit![]()
Mooie bak Junkie, altijd handig zo'n extra speeltje.
En dat voor die 7 en een halve meier
Jodenprijsje![]()
Kunt hem natuurlijk ook gunnen aan iemand die nog géén Baja heeft
Maar ja, handel gaat natuurlijk voor ....
Kunt hem natuurlijk ook gunnen aan iemand die nog géén Baja heeft
Maar ja, handel gaat natuurlijk voor ....
@ Junkie , ziet er netjes uit die baja
Moet ik met de tijd toch ook maar eens kijken voor zoiets , voor kobus junior![]()
Nog twee dagjes en dan is het alweer weekend , gaat eigenlijk best snel zo'n week![]()