Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt wel,ga zo mijn lagers in mijn carter proberen te krijgen :D

binnen hobieen gaat idd prima ;)

badkamer voorgestreken , kan het lekker drogen voor morgen , moet alleen wat stucstrips halen morgen .

zometeen tijdens de voice kids even de dogfighter afmaken , staat die ook weer klaar .
nu zoek ik alleen nog een easystar , wil ik er toch weer bij voor het relaxe rondfladderen .
zo maar ff op marktplaats kijken en anders koop ik de easystar 2 .

Burp kom jij ook wel is op het veld ???
kom ik ook een keer gezellig langs !!!!!!!

Waar is het precies bij het ziekenhuis ??

WTF!!! Die gast is niet goed bij zn hoofd joh!

"Materiaalkosten voor het toestel zijn 500 euro geweest en voor het kwaliteit bouwen en uren reken ik maar 200 euro (2,5 euro per uur), bodemprijs is 700 euro ARTF ."

"Materiaalkosten voor het toestel zijn 500 euro geweest en voor het kwaliteit bouwen en uren reken ik maar 200 euro (2,5 euro per uur), bodemprijs is 700 euro ARTF ."

Zitten er hier genoeg,
mag ik aan jou vragen waar jullie altijd bij een komen ?

Zitten er hier genoeg,
mag ik aan jou vragen waar jullie altijd bij een komen ?

burp zit niet zoveel meer op dit draadje , maar we reden de laatste tijd weer veel op ht , maar dat is verleden tijd , daar zit het helemaal vol met crossers die geen rekening met andere houden .

dus volgende keer weer naar alkmaar .

ja ,mooi he , toen ik dat las ,moest ik wel ff lachen :p

trouwens , ik heb nog een mooie goed gebouwde dogfighter liggen , ik heb daar maar 3 E per uur voor gerekend ,incl de vlieger en het materiaal mag hij voor 600 E weg :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back