Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de eerste meters in de sneeuw met de 30cc zijn een feit :D.
Had nog even door willen rijden,maar laat de twee meiden niet alleen.

KOM OP MET DIE DOOI,IK WIL RIJDEN :D :D :D

Kijk nou maar uit met dat inrijden in de kou , anders heb je straks weer een "winterblok" :? ;) :D

vanmiddag mooiealu plaatjes laten knippen, en nu de Rustler ermee aan het verlengen. Van de week andere A arms erop en velgen. Dan is de auto 6 cm langer en 4.5 cm breder.Ik hoop dat ik het ga merken in stabiliteit.

vanmiddag mooiealu plaatjes laten knippen, en nu de Rustler ermee aan het verlengen. Van de week andere A arms erop en velgen. Dan is de auto 6 cm langer en 4.5 cm breder.Ik hoop dat ik het ga merken in stabiliteit.
Als ie maar niet te hoog op zijn pootjes staat.
Je kan hem langer en wat breder maken,maar je zwaarte punt blijft ook belangrijk

erg boeiend hier :?

ben lekker mijn twinstar aan het pimpen .

heb zin om te vliegen ! , helaas staan er nog 4 werkdagen te wachten :mad: ;)

Is het al voorjaar ?

Van mij mag die kouwe witte bevroren rommel optieften :mad: en lekker een graadje of > 20 worden :D

Lekker in je T-shirt een beetje met een vliegtuig spelen of nog leuker .... met een baja raggen door het zand :cool:

Is het al voorjaar ?

Van mij mag die kouwe witte bevroren rommel optieften :mad: en lekker een graadje of > 20 worden :D

Lekker in je T-shirt een beetje met een vliegtuig spelen of nog leuker .... met een baja raggen door het zand :cool:

nog ff een paar weekjes vriezen hoor , lekker skaatsen , mooie landschappen , probeer daar ook eens van te genieten , saaie walsmans dat je der bent ;)

daarna weer langzaam naar de 20 graadjes , ook lekker :p

Heb je al foto's? Geloof er niets van.. jij met zo'n ouwe l*llen kist (sorry frank) :)

net zo'n ouwelullen kist als een ez , maar ik heb geen keus ,als ik wil vliegen (waar dan ook ) kan dat wel met piep , leuk voor ht/alkmaar/strand /swet , enz :p, kan gewoon niet zonder ;)

ik ben nu de twin aan het folieen , beetje bezig blijven ;)

nog ff een paar weekjes vriezen hoor , lekker skaatsen , mooie landschappen , probeer daar ook eens van te genieten , saaie walsmans dat je der bent ;)

daarna weer langzaam naar de 20 graadjes , ook lekker :p

Als ik zou willen schaatsen kan ik dat hier bijna het hele jaar ;)

Is maar een minuut of 3 rijden bij mij vandaan , maar ik hou niet van schaatsen want het is niet gemotoriseerd :mad: ;)

Dus opzouten met die kou en kom maar op met de :zon: heerlijk .

Lekker alle beestjes weer in de wei , bloemetjes in de bloei en mensen buiten ipv. gauw naar binnen omdat het buiten koud is ;)

Daar geniet ik van :cool:

Nou vooruit dan plaats ik het eerste berichtje vandaag wel. De helft van de week is weer voorbij.

Nou vooruit dan plaats ik het eerste berichtje vandaag wel. De helft van de week is weer voorbij.

idd , gelukkig wel !! , denk zelfs donderdag /vrijdag vrij , kan ik thuis met de badkamer verder , dus kan wel wat tijd gebruiken .

waar ik ook mee bezig ben ,zijn de 2 zolder kamers saneren , en opruimen en vooral veel modelbouw dumpen , net alweer een zak gevuld met allerlei nitro troep en spul waar je nooit meer wat mee doet en verder ook niks voor krijgt .

de extra baja gaat waarschijnlijk naar bossie ,krijgt hij er gelijk 2 vliegtuigen bij , hop weg die zooi :bye:

minder spul geeft meer rust in da kopf ;)

v/d week de hele savage hobby op het forum zetten , hopen dat dat ook snel weg is .

:yes: :worship:

Ohw en om even offtopic te gaan, vanavond weer ruim anderhalf uur op het ijs doorgebracht, lekker schaatsen :yes:
Sprintje Spitsma :rolling:

goed bezig ;)

WtF Junkie? FLux ook weg? MIschien dat je nog een paar 17mm Meenemers heb voor mij en een paar mooie wielenvoor op de groter gemaakte Rustler? ( foto's volgen)

WtF Junkie? FLux ook weg? MIschien dat je nog een paar 17mm Meenemers heb voor mij en een paar mooie wielenvoor op de groter gemaakte Rustler? ( foto's volgen)

nee, uiteraard de flux niet , das een blijvertje :cool: , alleen geen nitro bende meer .

*werken gaat* :sleeping:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back