Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Spikkel: Vet vliegding met draaivleugel. 8)
Zo, probleem met de scheve vleugel opgelost.Nu nog wat plakloodjes zoeken en in de neus plakken. Ondertussen maar wat dikkere LeiPo's bestellen.
c:
Neh.. Geld blijft in da pocket.
Zojuist vakantie geld binnengekregen van die krenten van mn vorige werkgever.. Volgens mij hebben ze meer ingehouden dan voorgaande jaren. Morgen maar eens uitzoeken.. :shock:
Wat er voor modelzooi komt, komt er, maar het is 1 toestel die alle bende die ik nu heb staan gaat vervangen..
En nee, geen pieprommel![]()
Oke, blijf in befferwijk om te stingeren,@erik3bier, kun jij die plug naar het veld meenemen?
Heeft iemand de laatste tijd nog wat nieuws aangeschaft? 8O
Ik bedoel een tv of iets waar een paar brokken EPP omheen zit.... ;-)
Ik moet wat nieuwe langere landingspoten voor de quad maken..
Heeft iemand de laatste tijd nog wat nieuws aangeschaft? 8O
Ik bedoel een tv of iets waar een paar brokken EPP omheen zit.... ;-)
Ik moet wat nieuwe langere landingspoten voor de quad maken..
Vertel![]()
Gelijk heb je, ik ga ook maffen, mafklappers allemaal hier![]()
Môgguh, prima weertje zo te zien. Gisteren ontdekt dat de boombox en beetje erg leeg was. Vannacht moest er 36A geladen worden (van de 42A) en wordt nog steeds verder gevuld. 8O En ondertussen ook drie van de vier 3S 2200mAh's gevonden voor het Hondenhok, ook vullen dus. En de drie dikke bomen voor de Sleurphira even vullen. Kom ik de dag wel me door.
Nog even loodjes plakken op het Hondenhok en dan moet het maar.![]()
ronald ;kom jij ook ? ff simpropje maidenen![]()
mogguh allemaal !, wat zijn de plannen m.b.t. fms en stadskanaal ? ( mss met een groep richting het noorden ? )
Mooi zo, dat betekend dus brandstofvliegen van 12.00 tot 18.00 uur en niet in de avond (dit is wel vaker misgegaan)
m.v.g. Erik
Volgens Wikipedia en andere bronnen is het morgen gewoon een feestdag
Volgens de gristelijke site 8O
Hemelvaartsdag 2012
zo rond 13.00 present
Fms heeft niets bijzonders te bieden, stadskanaal is mij te ver..., lekker vliegen op eigen veld.