Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Spikkel: Vet vliegding met draaivleugel. 8)

Zo, probleem met de scheve vleugel opgelost. :yes: Nu nog wat plakloodjes zoeken en in de neus plakken. Ondertussen maar wat dikkere LeiPo's bestellen. :pc:

Neh.. Geld blijft in da pocket.

Zojuist vakantie geld binnengekregen van die krenten van mn vorige werkgever.. Volgens mij hebben ze meer ingehouden dan voorgaande jaren. Morgen maar eens uitzoeken.. :shock:

Wat er voor modelzooi komt, komt er, maar het is 1 toestel die alle bende die ik nu heb staan gaat vervangen.. :yes:

En nee, geen pieprommel :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Neh.. Geld blijft in da pocket.

Zojuist vakantie geld binnengekregen van die krenten van mn vorige werkgever.. Volgens mij hebben ze meer ingehouden dan voorgaande jaren. Morgen maar eens uitzoeken.. :shock:

Wat er voor modelzooi komt, komt er, maar het is 1 toestel die alle bende die ik nu heb staan gaat vervangen.. :yes:

En nee, geen pieprommel :)

Vertel :-)

Heeft iemand de laatste tijd nog wat nieuws aangeschaft? 8O

Ik bedoel een tv of iets waar een paar brokken EPP omheen zit.... ;-)

Ik moet wat nieuwe langere landingspoten voor de quad maken..

in het clubgebouw ligt genoeg piep jasper heeft genoeg gebracht licht op de plek onder het raam 6/7 cm dik misschien is het wat voor je en denk 40 cm lang

Heeft iemand de laatste tijd nog wat nieuws aangeschaft? 8O

Ik bedoel een tv of iets waar een paar brokken EPP omheen zit.... ;-)

Ik moet wat nieuwe langere landingspoten voor de quad maken..

Denk ik wel, zal morgen even langs kantoor rijden voor je. :yes:

Vanavond even langs Snoeksel geweest, zijn stereo bromde en beetje. Wat een rommelbak zeg. ;) Geadviseerd die oude bak met 45 toeren plaatjes te vervangen voor iets moderners. :lol: Nee hoor, blijft more oude techniek zo'n jeukbox. :thumbsup:

Zo, lekker avondje geschilderd... nog ff de elektronica erin en klaar :banana:

2012-05-102200311119.jpg

Zo Phil je hebt er werk van gemaakt.

Ook net klaar met de Quad. Die kan morgen ook weer vliegen.
Lekker morgen naar ons eigen veld.

Nu ff maffen. ZZZzzzzzzzzzzz

Gelijk heb je, ik ga ook maffen, mafklappers allemaal hier ;)

Watjes ....
Ik heb net een bak koffie genomen ....
Best vervelend, 30 graden in de schaduw.....
Nog iets meer dan twee weken en dan zit mn vakantie er al weer op ...

Veel vlieg/rij/hobby plezier vandaag!

p.s. het schiet alweer aardig op zie ik ...

999.jpg

Môgguh, prima weertje zo te zien. Gisteren ontdekt dat de boombox en beetje erg leeg was. Vannacht moest er 36A geladen worden (van de 42A) en wordt nog steeds verder gevuld. 8O En ondertussen ook drie van de vier 3S 2200mAh's gevonden voor het Hondenhok, ook vullen dus. En de drie dikke bomen voor de Sleurphira even vullen. Kom ik de dag wel me door.

Nog even loodjes plakken op het Hondenhok en dan moet het maar. ;)

Môgguh, prima weertje zo te zien. Gisteren ontdekt dat de boombox en beetje erg leeg was. Vannacht moest er 36A geladen worden (van de 42A) en wordt nog steeds verder gevuld. 8O En ondertussen ook drie van de vier 3S 2200mAh's gevonden voor het Hondenhok, ook vullen dus. En de drie dikke bomen voor de Sleurphira even vullen. Kom ik de dag wel me door.

Nog even loodjes plakken op het Hondenhok en dan moet het maar. ;)

gaan met die banaan :p

net wakker hierzo :shock: , latertje voor me :p

straks alle zooi in mijn wagon gooien ,en rond 12;00u op das field :p

Eric 3bier : neen jij die servo's mee v/d madness ? ;)

phils ; grappige gayvliegert heb je daar ;-)

Mooi zo, dat betekend dus brandstofvliegen van 12.00 tot 18.00 uur en niet in de avond (dit is wel vaker misgegaan)
m.v.g. Erik

Volgens Wikipedia en andere bronnen is het morgen gewoon een feestdag :yes:

Volgens de gristelijke site 8O
Hemelvaartsdag 2012

Doen we net als de regering, we "pakken" het beste wat beschikbaar is 8O

Tot 18.00 maker we er een feestdag van, na 18.00 is het weer donderdag ;-) :rolleyes: :hammer:

*bukken gaat*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back