Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopla, even 50 gram ijzer onder de neus geplakt. ;)

dogfighter1_4.jpg

Ikke niet vliegen :cry: Zo nog even wat dingen doen, daarna even de Bglift op da club bekijken, laatste laagje verf zit erop.
Daarna wel even door naar het veld om vervolgens weer naar huis te gaan... vrouwlief moet weer werken :mad: :rolleyes:

p.s.

1000.jpg

Sleur hoelaat ben je in Breedweer om de vlonder te leggen?
Te laat? Ik hoor wel wanneer de bbq is. ;)

Had je geen zwaardere motor meer liggen?
Dit is al een 3542 die zwaarder is dan het origineel, regelaar ligt er onder. Maar de 3S batterijen die ik heb, zijn te licht. Ik denk dat ik straks drie ronde LiPo's hebt, motor trekt statisch vol gas 42A. Smoke on baby... :lol:

Beste plakkie lood ja :wink:
Nope, is milieuvriendelijk ijzer (Fe). : thumbsup: Met lood was het half zo groot. :yes:

*kater heeft,inladen gaat :-)

ik ben totaal uit mijn ritme door de ww :shock: , laat erin ,laat eruit .

het is alweer bijna 11 uur , en moet alles nog inladen ,en eerst naar de opslag om mijn auto leeg te maken van verfspul .

wel weer jammer van die wind , staat toch wel een dikke 4 op das velt .

ik doe mijn best en zie hullie op das velt .

Uiteraard die van jou ook

Neem de mijnes dan ook mee als je wilt (niet dat ik naar het veld kom ofzo hoor) ;)

Vandaag geen gevlieg. Tenminste, niet in Heemskerk. Misschien vanmiddag even de trex 450 uitlaten in Vathorst. Even zien of ik het aandurf. Hij wordt eerst ingevlogen en in geroggeld door de vorige eigenaar. Heb daar wel vertrouwen in.. :yes:

Nu even ontbijtje en wat nerdy dingen doen.. :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back