Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
GP motor er zo vanaf , zat geen vermogen in , ik zet er de webra 40 op uit vervlogen jaren , ik ben al aan het googlen geweest , maar hij lijkt erg op de webra speed ,zit ook een flinke carb doorlaat op , hopelijk doet deze motor het goed voor de simprop .

Webra's lopen super, zal een heel verschil maken met dat gp blokje!!

Sterkte Cees!
Ik zit nog in het K-ritme van mijn werk; dus lig wel in bed maar kan niet meer slapen....:hammer:
Denk dat ik zo mijn meissie maar een verrassing bezorg.....:banana:

@junkie: Mooi onderschrift voor je gevonden...

Zo onvoorspelbaar als het weer, is mijn leven ook iedere keer

kan toch iedereen als onderschrift gebruiken ? ;)

allemaal vrij morgen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/

wat ik wil , maar ik gaat werken , want het is knap weer , onvoorspelbaar ben ik he ;)
en 2 dagen achterelkaar vliegen gaat vervelen , dus zaterdag weer :-)
Webra's lopen super, zal een heel verschil maken met dat gp blokje!!

dat geloof ik , maar of een zuigerveer motor geschikt is op een speedkist , weet ik niet .

veel plezier allemaal .

Mogge.. Tijd voor werken weer.. Rustig dagje tussen de vrije dagen in.

@Junkie:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge.. Tijd voor werken weer.. Rustig dagje tussen de vrije dagen in.

@Junkie:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

lol , met dit spul was ik al bezig voordat het op het forum stond ;)

ik vind het te duur , en heb geen zin om het af te bouwen , en vind het kistje te klein .

het blokje had ik wel willen hebben , maar hij wou het alleen compleet met vlieger verkopen .

maar evengoed bedankt ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima weertje. Wind zal wel meer worden in de loop van de dag. :yes: Starten en landen wordt dwars over het veld. 8)

Gisteravond nog even de dikke brommer op de Caravelle gezet en de 80A regelaar er aan geklodderd. Als het weer kudt wordt, ga ik het plaatje voor de dikke 6S accu er in knutselen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back