dat geloof ik , maar of een zuigerveer motor geschikt is op een speedkist , weet ik niet .
veel plezier allemaal .
mijn 10cc loopt 15000 toeren.....en plenty power, dus gewoon een prop met hoge spoed?
werkse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat geloof ik , maar of een zuigerveer motor geschikt is op een speedkist , weet ik niet .
veel plezier allemaal .
Prima weertje. Wind zal wel meer worden in de loop van de dag.Starten en landen wordt dwars over het veld. 8)
Gisteravond nog even de dikke brommer op de Caravelle gezet en de 80A regelaar er aan geklodderd. Als het weer kudt wordt, ga ik het plaatje voor de dikke 6S accu er in knutselen.
mijn 10cc loopt 15000 toeren.....en plenty power, dus gewoon een prop met hoge spoed?
werkse!
Hoepla, druk ochtendje weer. Alle batterijtjes gevuld. Het Hondenhok op de vleugeltips voorzien van een likje zwarte verf. Dat licht groen is onzichtbaar als de zon er op schijnt. Prima schutkleur maar je hebt geen idee meer waar je vliegt. :? Hopelijk nu wat beter zichtbaar. 8)
![]()
Nog even kijken of deze lompe elektronenbommen erin te passen zijn. 8O Ik heb er nog 4 van liggen. Met de huidige setup met 8x6" prop gaat vertikaal zonder problemen. Gisteren kon ik ook bijna tegen de wind in stilhangen, heel klein beetje gas, flink overtrekken en zweven maar. Het blijft Multiplex piep. :rolling:
@ olie kabouter
lekker gaan vliegen man de rest doe je maar vanavond die jetlag is er vanavond ook![]()
Ragger heeft grote zomeropruiming (en is klaar met FPV :cry.
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
lekker vliegen ben rond 13.00 uur op het veld