Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem Joop
Ga zo naar A'dam als ik optijd terug ben rijd ik langs de club
Anders van t weekend
Of heeft t haast?

heerlijk gevlogen vanavond vooral met FPV weer gecrashed:p
ik denk dat dit hhort bij FPV vliegen lol:D
ga gewoon weer door met crashen lol lol:D

aaahhhh, die duitsers hebben het goed voor elkaar.

daily-morning-awesomeness-1213.jpg

Vanavond ook even gevlogen.. Stond mij iets te veel wind alleen :( Dus ben weer vrij snel opgehouden..

Voornaamste reden was ook wel omdat er Quads rond reden en als mallen voorbij scheurden..

Foto van de 450 op het dak van de auto :)

554354_444424682235983_1708104824_n.jpg

Leuk trainertje gescoord vandaag. Nog nooit gevlogen, alleen een schade aan de staart in de opslag opgelopen. Compleet met servo`s en nieuwe OS LA 46 en 5 liter brandstof maar die stond al vrij lang.....Weet niet of dat nog gaat? 125 eypo......vond het niet duur. Nog bedankt veur de tip Kris!
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een leuke kist
En wat die staart betreft een ach stikken er op en knallen kikkers zein goed en crash bestendige dus dat hoef je niet meer uit te proberen:)

IK had net in de tuin zitten schijten, daar kwam ik net van terug....

@ Marsje....Deze zal nog wel getest gaan worden op crashbestendigheid denk ik....Calmato al weer in orde??

Maar hij gaat nog ff niet de lucht in. Ik moet toch nog ff een andere zender zien te roggelen waar iig een traineringang op zit. Met mijn oude Graupner MC 10 gaat hem ff niet worden......

goh, het is weer niet gelukt. nederland doet weer niet mee met het songfestival.
tss. het is toch heeeel eerrruug jammer:):):):):proost::rolling::rolling::rolling:

Ik schijt in de tuin want in mijn pot zit een geit die je in je ballen bijt. Maar mij heeft ie nog niet gebeten want ik heb hem in zijn bek gesch............

welterusten boyzz , lekker maffen , morgen weer ff dagje arbeiten :cool:

kud , ik heb geen filtklunk liggen :( , verder ook geen tijd om te scoren voor zaterdag .

we zien wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back