Sleurhutje
Forum veteraan
Volhouden tot de 30e en dan alles kort vliegen op de FunFly.
Een hoop lol en ruimt lekker op.
Neem je daarna vrouw en kind mee naar de BBQ ter afsluiting van een periode...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep Junkie, je bent niet (al te) dom en je kunt wel volhouden dat je bent zoals je bent maar dan blijf je aan het eind helemaal alleen over. Alles een beetje met mate doen is veel beter voor jezelf (meer rust in da kopf) en voor het gezin (zien ze je ook wat meer)
Dus niet het hele weekend op het vliegveld of dwangmatig daar naartoe willen, je kunt ook gewoon eens een (paar) we(e)k(je)(en) overslaan.
@ Junkie,
als je toch gaat minderen, zeg dan die OPS 40 met reso gewoon af die je gisteren gekocht hebt.??
@Junkie
Flikker die troep in een hoek, het is het niet waard gabber ;-)
ha ha , was jij dat die geboden had ?
ik bel gewoon ff en was gelijk geregeld , word naar me opgestuurd
voor die 42 e incl verzenden is het geen geld , die blokjes gaan op ebay voor het viervoudige weg .
Slecht plan, stap dan gelijk naar de notaris. Scheelt een lange lijdensweg voor jezelf, vrouw en kind. Vooral voor kinderen is een voortslepende periode met onzekerheden en onduidelijkheden funest.misschien moet ik eerst ff een poosje op mezelf wonen en kijken en voelen of mij dat bevalt , en daarna verder zien , heb ik ook al met maris besproken
voor die 42 e incl verzenden is het geen geld , die blokjes gaan op ebay voor het viervoudige weg .
En dat is inclusief reso? Da's geen geld
Slecht plan, stap dan gelijk naar de notaris. Scheelt een lange lijdensweg voor jezelf, vrouw en kind. Vooral voor kinderen is een voortslepende periode met onzekerheden en onduidelijkheden funest.
Maar zoals wel vaker gezegd, leren negeren van (egoïstische) gevoelens is de enige manier. Schijt hebben aan je eigen dwangmatige dingen en gedrag is erg lastig maar uiteindelijk heb je er voordeel aan. Je frustraties verschuilen achter een hobby is verkeerd, dan is het geen hobby maar afleiding. Dat zal nooit rust in je hoofd geven, alleen maar meer frustraties. Been there, done that...Je pleegt roofbouw op je eigen lijf en geestelijke toestand. Uiteindelijk als resultaat oververmoeid, stress, gezondheidsproblemen etc. Voor mij niet meer. Poep aan de hobby, thuis eerst en dan de rest in een volgorde die mij op dat moment het meeste plezier op gaat leveren (en dat is al lang niet meer modelbouwen of andere oude hobby's).
Dat had je echt wel gezien slappe.......
ik heb Donderdagavond de vraagprijs geboden en was daarna onderweg naar NL, beetje lastig bellen dan
Ik denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen op de manier waarop jij dat nu doet Junkie. Je zegt steeds zo ben ik en zo blijf ik( daar komt het op neer) Maar dat is natuurlijk niet zo. Maris is ook niet onredelijk en weet ook heus wel hoe je bent en dat je regelmatig behoefte heb aan rust. Je moet die balans zien te vinden, dat is het hem. En uiteindelijk als Maris blij is, ben jij ook blij. KOmt wel goed Junkie. Maar wees realistisch tegenover jezelf en Maris. Praat erover, en zeg haar dat je niet zonder de hobby kan en niet zonder je ''privacy'' maar dat je ook niet zonder haar kan/wil. Vraag haar anders om je te helpen er samen een balans in te vinden die werkt. Dit is iets waar elk stel wel mee te maken heeft, of had......
Gaat dus weer een rustig weekendje worden op het veld
*nieuwe veld nog wel nodig eigenlijk ?![]()
FF baja knallen dan?Grote kans op regen![]()
Grote kans op regen![]()
Ja, het is toch niet zo dat je helemaal geen plezier beleefd aan Maris of samen met Maris en Floor. Dus moelijk kan het niet echt zijn. Zoek je balans SAMEN! Hobby is leuk voor erbij maar mag geen Hoofdtoon gaan volgen.