Sleurhutje
Forum veteraan
Ziet er goed uit Knaller. Ik ben benieuwd hoeveel meer puf dat geeft.
Wel frapant van die beschadigingen. :? Heb jij dat gedaan of was dat al zo?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik verveel me nu al.Uit verveling maar wat met computers doen.
@3DFresh: Je moet een zonnekap op de camera zetten. Dan ben je die reflecties van de lenzen kwijt. En eventueel een Polaroid filter. Haalt het glimmende van water en metalen objecten en maakt ramen mooi donker.![]()
CCD is de oplossing. Ben je val dat golvende effect af. Kunstmatige beeldstabilisatie heb je ook niet meer nodg (veroorzaakt vaak schokkerige/haperende beelden). Alleen hangt er een prijskaartje aan en zijn ze zeldzamer.Toch een probleem van de sensor met te veel Cmos.
Ik verveel me nu al.Uit verveling maar wat met computers doen.
@3DFresh: Je moet een zonnekap op de camera zetten. Dan ben je die reflecties van de lenzen kwijt. En eventueel een Polaroid filter. Haalt het glimmende van water en metalen objecten en maakt ramen mooi donker.![]()
Zonnekap? Kijk eens naar buiten lieverd![]()
Hier in 0251 schijnt de zon. :zon:Zonnekap? Kijk eens naar buiten lieverd![]()
Hier in 0251 schijnt de zon. :zon:![]()
(daar is dan ook alles mee gezegd)
Kan er toch wel aan wennen, niets doen.
Met mijn huidige inkomen redt ik het wel met niets doen tot het eind van mijn leven. Ik moet alleen donderdag dood gaan.niets doen went prima, zolang er poen binnenkomt is het goed uithouden , maar zoals vandaag verdien ik weinig en heb best weer wat uitgegeven![]()
Yep, is een Arduino Nano. Als het allemaal werkt in experimentele fase, maak ik er met Fritzing een definitieve versie van en plemp die op mijn verse Blog. Kunnen anderen het ook namaken. 8)@sleurhutje: pittig ontladertje. uC een Arduino?
Ik had graag gewild, maar vrouw zit met vriendinnen bij de Ikea 8O en ik zit met de kids opgescheept. En die moeten op tijd naar hun nest want die gaan morgen weer naar school. :?Gaan er nog mensen naar het veld?
Of staan de andrés er met hun beide te zeulen?
Gaan er nog mensen naar het veld?
Of staan de andrés er met hun beide te zeulen?
@ Knaller: gaaf, ik ben benieuwd hoeveel vermogen er straks in zit![]()
veld ? het is maandag ! dan zijn er vrijwel geen vliegeniers op het veld te vinden .