Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij leest je email ook nooit hè? :pc: Iets met en container vol tegels die naar het nieuwe veld moeten...

nope , mail v/d club komt nog op de gezamelijke email , dus een vloedstorm aan emails zorgt voor weinig overzicht .

mijn zakelijke email is wel netjes geregeld , zal de ach daar ook maar aan toevoegen , betaal ik ook gelijk mijn contributie op tijd ;)

Zo morgen misschoen niet naar de club. Lede vergadering fnv
Waarom op dinsdag shit. Maar dsn later naar de.club
Oja vleugel aangepast
20120604_212548.jpg

Ik heb iets gemist denk ik ?????? mail nu gelezen sorry niet heen geweest wel 2 din balken van 6 meter gesponzert gekregen aan andre ( niet gorby) gemeld

zal ik wel scheef aangekeken worden morgen op de club, dat ik niet geweest ben.

1: ik was er niet van op de hoogte. ( gemist in de mail)
2: ik heb het al druk genoeg voor mijn doen in deze periode.

Andere volgende keren help ik graag.

Hey Joop, Fnv is toch iets van vroeger... doe ik al jaren niet meer aan. Toen na het gebeuren met Diana haar ontslag heb ik de boel opgezegd. Als je ze echt eens nodig hebt geven ze niet thuis :bye: Zooitje ambtenarij daar die zichzelf allemaal aan het werk houden :teacher: Daar breng ik mijn centen niet meer naartoe :nooo:

Helaas ik heb geen mail ontvangen andes was ik zeker van de pratij:)

@ johanes jacobus de 18e vleugeltje zet er strak uit :)

mogge !

vandaag droog , dus even de schade inhalen van gisteren .
word een latertje vandaag , dus geen gevlieg van deze kant .
misschien v/h weekend even vliegen mits droog .

werkse

Ik ga de hele dag maar vliegen. 8O :nooo: Vandaag twee bezoeken bij potentiële klanten en een bezoek bij een toko die spontaan belde of ik langs wilde komen voor een praatje. Drukke ouwehoerdag dus...

Motor is vandaag opgestuurd. Morgen in huis dus. OP mijn gemak alles inbouwen en een kwartier nadat het binnen is gekomen naar het veld om te vliegen :D :banana:

Net even naar de ANWB-winkel geweest, je kunt hem maar alvast in huis hebben voor het nieuwe veld :yes:

http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/2012-06-05110107.jpg

Bolderkar - ANWB
Ik ga toch meer voor een gemotoriseerde uitvoering. Heb nog een 63mm 400kV brushless. Met generator en voeding of met de veldaccu's in serie, dikke regelaar, wormwiel overbrenging en een ontvanger niet dat wel te doen zijn. :mrgreen:

Aanstrijk van hoor dingen deze week lopen een planning voor een bigscale maken. :yes: Gewoon nieuw in doos. Die ESM Jodel Robin is erg mooi. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back