Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
224369_10151117366674544_1336229080_n.jpg

Ik denk dat ik maar even afwacht en pas een heli kit koop als er hier reviews van komen enzo. Een 800 size heli is ook erg gaaf natuurlijk :)

Ik denk dat ik maar even afwacht en pas een heli kit koop als er hier reviews van komen enzo. Een 800 size heli is ook erg gaaf natuurlijk :)

Ik had het ergens al gelezen, maar aangezien ik mij wil focussen op F3C vliegen, wordt het eerder een 700 size denk ik.
Eerst maar eens flink oefenen :yes:

Heuls geen zin om te vliegeren. Lekker in de tuin met een pintje.

Eensch :p

ook maar weer een oude hobby activeren , floor en maris gaan veel rollerskaten , dus junkie wil niet achterblijven en kocht net een presentje voor mijzelf ;)

ik moest net naar een klant , zit hij naast rodolfo's een skate winkel , dus het moest zo zijn ;)

alleen nog even het achter rijwielgedeelte van een baja erop schroeven :mrgreen:

skate2002.jpg

skate2005.jpg

aan de nitroracer kom ik niet meer toe , volgende week rustig afbouwen

Verveel me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan geen fuck doen met al die bouwvarkens in me huis.
Ja de kolere bende die ze maken een beetje opruimen.
De stucerd is net weg ga dus maar even een paar zakken stucsel wat niet op de muur zit weg halen.

Laat je even weten in welk ziekenhuis en welke kamer je ligt? Komen we een pilsje nuttigen op de kamer. Wel zo gezellig voor je. :? :rolling:

lol , nee ,doe me een lol ;)

net ff naar AH geskate om wat pilsjes in te kopen , normaal doe ik dit met de auto .
ben het nog niet verleerd , maar het vergt wel wat conditie en bepaalde spieren worden aangesproken waar ik het bestaan niet van wist :? ;)

en ik ga er niet mee stunten en in halfpipe's enzo zoals vroeger , dit is meer een travelboard om meters te maken , was best ff lekker ,en je valt ook nog af ;)

Ik heb er wel eens aan gedacht om zo'n long board te kopen. Die zijn echt om meters te maken. Maar na wat denken is dat eerder een opwelling dan en serieuze bezigheid. Dus het is er nooit van gekomen. Daarnaast heeft het skaten me in het verleden al genoeg voortanden gekost. :oops: Slechte ervaring mee. Ik hou het wel bij skeeleren, gaat me veel beter af, net als gewoon schaatsen. :D

Ik word knettergek van die kutpluisjes die rond dwarrelen. Hebben die dingen niets beters te doen?

Ik heb er wel eens aan gedacht om zo'n long board te kopen. Die zijn echt om meters te maken. Maar na wat denken is dat eerder een opwelling dan en serieuze bezigheid. Dus het is er nooit van gekomen. Daarnaast heeft het skaten me in het verleden al genoeg voortanden gekost. :oops: Slechte ervaring mee. Ik hou het wel bij skeeleren, gaat me veel beter af, net als gewoon schaatsen. :D

Ik word knettergek van die kutpluisjes die rond dwarrelen. Hebben die dingen niets beters te doen?

het is geen slechte investering , het is een kwalitatief goed skateboard, vrij groot ook , floor kan er ook op leren skaten (mits val protectie en helmpie op )
bij ons is het veldpark vernieuwd en ligt er een mooie asfaltbaan ,daar is het goed toeven dus .

ik ga echt niet de hele dag skaten , maar als het zo uitkomt ff met floor naar het veldpark (mite ook gelijk mee ) ruimte zat :D

verder is het voor mij ook een hebbedingetje ;)

lol , nee ,doe me een lol ;)

net ff naar AH geskate om wat pilsjes in te kopen , normaal doe ik dit met de auto .
ben het nog niet verleerd , maar het vergt wel wat conditie en bepaalde spieren worden aangesproken waar ik het bestaan niet van wist :? ;)

en ik ga er niet mee stunten en in halfpipe's enzo zoals vroeger , dit is meer een travelboard om meters te maken , was best ff lekker ,en je valt ook nog af ;)

junk gaaf board gekocht, toch plek genoeg op het veld om een halfpipe neer te zetten ti's toch al een speel tuin... net m'n evolution deck op gezocht op de rommelzolder, lagers moeten vervangen, dat wordt een ritje Amsterdam, kan ik meteen de Guzzi weer ff laten knallen.

OMGWTFBBQ we krijgen een half pipe op het oude veld. 8O :rolling:

dat gaat je je kronen kosten :mrgreen:

junk gaaf board gekocht, toch plek genoeg op het veld om een halfpipe neer te zetten ti's toch al een speel tuin... net m'n evolution deck op gezocht op de rommelzolder, lagers moeten vervangen, dat wordt een ritje Amsterdam, kan ik meteen de Guzzi weer ff laten knallen.

lol , alle ex skaters worden weer wakker ;)

idd ff naar rodolfo's rijden , die hebben alles in stock .

Ga toch eerst maar even naar de winkel van vrouw met snor.FF dood schapie schapie kopen.

kom morgen maar lekker naar das velt , gezellig :D

ik gaat lekker vroeg , leuke uren zijn zo om .

mee gaat de dikke extra 330 en uiteraard la dogvechter :cool:

heb er vast zin an .

oja , en ik kom op het skateboard :xmas:

Junkie neem je deck ook even mee. Welk merk is het?
Santa cruz? Powell peralta? Mark van der eng? :D Ik heb heelllllllllllllllllllllll veel geskate vroeger. Streetstyle en we hadden een eigen half pipe.

Ook ik ben het nog niet verleerd, ik heb laatst een ollie gedaan op een deck van mijn nichtje en ik kwam in stilstand toch nog 35 cm hoog denk ik zonder eraf te flikkeren:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back