Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en deze gast is ook wakker !

i need :morning: , dus lekker aan de espresso :p

ff wakker worden en dan rustig an naar das felt .

zal warm worden ,maar er staat wel wat wind , dat zal het dragelijk maken ;)

vergeet dus niet de parasolletjes en smeersels en vooral veel water .

ben rond 10;30u wel aanwezig .

phils ; sterkte mit das frauwtje .

latersss

Mogge All..

@ Phil. Sterkte gewenst voor het vrouwtje.

@ Roonroon. Gecondoleerd en sterkte gewenst.

Veldmuis heeft een druk programma vandaag....Straks komen ze mijn tuin leeg halen, iemand is zo aardig om al mijn grindtegels op te halen....Das mooi want daar ben ik in 1 keer vanaf dus. Daarna ander straatwerk op halen en meteen een begin maken met bestraten.....

En jah......daar kies ik 1 van de warmste weekenden voor uit jah,,......niet handig.....

Misschien nog ff vliegen vandaag, maar weet ik niet zeker.....Vlieg ze allemaal!

Mogge All..

@ Phil. Sterkte gewenst voor het vrouwtje.

@ Roonroon. Gecondoleerd en sterkte gewenst.

Veldmuis heeft een druk programma vandaag....Straks komen ze mijn tuin leeg halen, iemand is zo aardig om al mijn grindtegels op te halen....Das mooi want daar ben ik in 1 keer vanaf dus. Daarna ander straatwerk op halen en meteen een begin maken met bestraten.....

En jah......daar kies ik 1 van de warmste weekenden voor uit jah,,......niet handig.....

Misschien nog ff vliegen vandaag, maar weet ik niet zeker.....Vlieg ze allemaal!

nou sterkte dan , het is ongeveer net zo warm als in italie , dus dan is alles goed ,behalve werken ;)

alles ingeladen en mijn auto is weer vol , 2 vliegers maar , df en de 330 .

verder wat verkoeling mee in da koelbox ( voor eigen gebruik ) dus lekker zelf meenemen , anders word het een te dure hobby voor me ;)

Zo, ik heb alles klaar staan. Zit nog te twijfelen of ik niet maandag ga werken inplaats van nu. Aan de andere kant is het tot een uur of 14:00 wel erg heet op het veld. Mischien beter om om 15:00 te komen.

Zooooo, ik schrok me lam. Was in de garage bezig nog wat OSB plaat weg te werken, begin ik te zweten. 8O :lol: Ik ben maar snel gestopt. ;) Weer een kuub zooi naar de stort gebracht. Het wordt steeds leger en ruimer. 8)

En die bigscale... Nee, eerst het verbouwhok klaar en wat andere noodzakelijke bezigheden thuis. :yes: Heb geen plek nog om dat ding te stallen. :(

Straks de partytent, stoeltje, 3 liter zonnebrand, 5 liter water en frisdrank, zonnebril en de Sleurphira mee. Vergeten jullie ook niet je zonnebril? Ik ben nog gesponsord door Campina en moet nog verkleuren. :rolling:

Oei, dat was de 700. 8O

wissenweergeen700.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back