Sleurhutje
Forum veteraan
Succes veldmuis. Dit weer maakt kwaaltjes er niet beter op en zeker niet bij kids. Door de warmte slapen ze slecht en als ze hun rust juist nodig hebben dan wordt het zeuren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoooo, nacht was prima met de ramen en deuren dicht. :sleepy: Alleen toen het raam open ging.... Pfffff, wat lekker benauwd. Wordt een dag op bed liggen met ramen en deuren gesloten. 8)
Kees? Heb je een hulp dan? 8O :rolling:en klaar is kees.
Kees? Heb je een hulp dan? 8O :rolling:
Wat een geklaag over de hitte jongens... schijnt de zon een keer is het weer niet goed 8O :wink:
Hier is het prima uit te houden gelukkig (binnen) zodra je buitenkomt loop je tegen een muur van hitte aan
Straks met mijn broer naar AZ - Heracles. Een dag tussen de bobo's rondhangen. Eerst lekker borrelen in de Business-box van ATP Corporate Travel, daarna op royale stoelen de wedstrijd bekijken, tussendoor natuurlijk ook de nodige drankjes en versnaperingen. Na de wedstrijd heerlijk genieten van een 3-gangen menu en daarna nog een rondleiding door het stadion.
Kortom ik ga me wel vermaken vandaag, voetbal geef ik niet heel veel om maar dit is altijd leuk.
UIteraard is daar airco![]()
wat zullen we doen vandaag ?
met z'n alle een zwembad afhuren![]()
mogguh allemaal, wat een top dag gisteren zeg, zo wil ik er nog wel een paar dit jaar.
top plan junk !...maaaruh geen bommetje !
denk dat de zwembaden en strand erg vol zitten , gaat ik dus maar niet heen
het is nu 28 graden op de hobbyzolder , dus nog vrij koel :???: , ben nu bezig de liporacert om te bouwen naar nitroracer met pylon club 20 motor , dat gaat heel erg vlot vliegen , nu maar hopen dat hij ook strak vliegt .
Gaat om 12:00 uur ook weer even vliegen gisteren tijdens werk een prop op gehaald in Bloemendaal en om 15:30 werken met een groote om weg naar de pechgevallen toe in de rijdende koelkast als ik uitstap motor laten lopen en ramen en deuren gesloten houden.
Voor de gene die naar het veld gaan veel plezier en de rest ook.