Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben jij niet wat te oud voor Bobo?Een dag tussen de bobo's rondhangen.
Oh, dan kom ik niet. Ik wil wel mijn talenten kunnen tonen. Eerst 3D en dan een zuil water is best leuk om te doen.top plan junk !...maaaruh geen bommetje !
Een koelkist?ook in twijfel om te gaan fladderen, weet alleen niet welke kist![]()
Niet zeuren, hoort bij de zomer
Siggy's zomeradvies:
Ga niet direct in de zon zitten, ZEER schadelijk voor de huid !!!!!
Pak een parasol of partytent en parkeer daar een luie stoel onder.
Neem een laptop of tablet op schoot.
Dan een kist bier in de vriezer gooien en dan pintjuh voor pintjuh je lichaam koelen ;-)![]()
Goed toeven hier op zwaansmeer .lekker koel water , koelbox gevuld met limo en bier , niks te klagen![]()
vlieguuuuu
neem ala sleur eaze up party tent mee![]()
Als de warmte er eenmaal in zit dan blijft dat nog wel uren hangen. Daarom ook een helemaal afgesloten hok en niet alleen een wandje. Rondom de muren met 6cm piepschuim en het plafond met 10cm Isover. Gelijk een beetje geluiddicht.Sleur dat doe je toch 's avonds als het wat afkoelt..... ( gister na zonsondergang de schuur opgeruimt en ik liep nog helemaal leeg van de hitte)
Nu niet meer zo met de staart zwabberen bij een roll?zwaarte punt nog ff verder naar achteru yakkie helumaal spatzuiver dan.