Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies, eerst een technische keuring van de spullen. Ronald even voorvliegen. Laten zien of je de basisfiguren wel goed uit kunt voeren en dan pas mag je vliegen als gastvlieger. :teacher: :yes:

Precies, eerst een technische keuring van de spullen. Ronald even voorvliegen. Laten zien of je de basisfiguren wel goed uit kunt voeren en dan pas mag je vliegen als gastvlieger. :teacher: :yes:

In dat geval mag ik pas een show geven als ik mijn helibrevet heb zeker? Hmm, Ronald maar vragen of hij de 15e dan naast mij komt staan :lol:

vlieguuuuuuuuuuuuuuuu
ben er om 18:45:cool:

ben nu bezig dat v-tail speed geval te ontdoen van zijn v-tail , kan een leuke vlieger worden , maar moet eerst even door de handen van junkie gaan ;)

de achter vleugel al ingekort ,nu de 2 delen nog opelkaar zetten met interne versteviging , en waar de vleugel de staart in gaat ook verstevigen met balsa ,en dan zorgen dat het tabilo wel recht komt te staan .

Zie wel of ik ga vliegen :) De 600 is niks meer aan :)

Kontronik 80 HV is al verkocht maar nog niet weg ;) Yge 160 komt er denk ik op de nieuwe heli.

toch wel lekker een jas mee naar het veld in deze barre tijden ;) begon net te wennen aan die warmte van het weekend, mag van mij wel zo blijven voor een maandje of wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back