Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat een intresse als iets gratis is is al weg 5 PM gehad
prop stuk en wil er geen cent meer insteken wachten op een paar beun klussen en dan voor een sebart 140 of zo ik kijk nog wel.Wat is er gebeurd dre?Hij vloog toch goed nu?
Heppie wat nieuws?![]()
Kwestie van goede foto's erbij. :teacher:Probeerde ooit mn schoonmoeder gratis weg te doen maar dat heeft 25 jaar :smile:geduurt
Het was de investering in een tweedehands tapijtje wel waard. Alleen elke keer dat gezeul met die skibox is zo waardeloos. Vooral als een ander je skibox wil lenen. Moet ik haar met het tapijt weer ergens in een bos leggen en later weer terug doen.Ik heb er dik voor moeten betalen om mijn schoonmoeder weg te doen.....![]()
Dat die lui altijd van die achterlijk kleine flut stekertjes erop zetten begrijp ik nog steeds niet.iemand nog een voeding als deze liggen ?
wat een intresse als iets gratis is is al weg 5 PM gehad
Martel jezelf niet Junkie. Je gaat toch niet vliegen.
15 september stormt het en giet het flink hemelwater.nweer:
Ziet er naar uit dat het 1 grote flop gaat worden. Er zijn er meer die niet kunnen komen..... Ik zit er aan te denken om de heli-vliegers af te zeggen, ik wil ze niet voor jan lul laten komen. Het bestuur wilde absoluut niet wijken qua datum ( zoals gewoonlijk) wat erg jammer is maar vooral stronteigenwijs.
bij mij niet zit dan weer lekker in spanje:zon:
was jij nog fit dan ?Zou ook naar het veld gaan, maar mijn gappie is te gaardus nu heerlijk op la balkonia met friet en een pintjuh ;-)
![]()
Ik vind het prima zo hoor maat ;-)
Thnx voor de sms;-)
![]()
Ik vind het prima zo hoor maat ;-)
Thnx voor de sms;-)
Silly is bij haar moeder, dus heerlijk rustig thuis
Als het zonnetje zometeen weg is lekker mijn hok in.
Radiootje afstemmen op 106.4 beat-fm, biertje erbij en wat aan de Baja rommelen
en interwebsen
* gaarheid heerscht![]()