Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat een compleet nieuwe generatie vliegers klaar, en wij zwaaien langzaam af :-)

* ouwuh stomp 88/4
yeah !!!! ;-)

Alleen wie gaat die klanten nu leren vliegen he ??????

* vrijvliegen ipv brevetsysteem ?

prop stuk en wil er geen cent meer insteken wachten op een paar beun klussen en dan voor een sebart 140 of zo ik kijk nog wel.

patricia ook blij vlieger van de eet tafel:p:p

Ik heb nog zo'n klusje Dre, die rubbers net als bij jou weet je wel? Zin in?

*Ook een patatje scoren gaat*

Er staat een compleet nieuwe generatie vliegers klaar, en wij zwaaien langzaam af :-)
Ik weet nog een klein graslandje dat mooi is om te wildvliegen. Parkeren kan op het dijkje ernaast. Alleen verderop zit een modelclubje maar het aantal vliegende leden neemt daar langzaam af (komen dan vast ook wildvliegen). :mrgreen:

Ik weet nog een klein graslandje dat mooi is om te wildvliegen. Parkeren kan op het dijkje ernaast. Alleen verderop zit een modelclubje maar het aantal vliegende leden neemt daar langzaam af (komen dan vast ook wildvliegen). :mrgreen:

lol :D

goed idee ook ;)

of het oude trouwe ht , daar kunnen veel van mijn kleine vliegvloot vliegers prima los , en heerlijk dichtbij de voiture :D

*net wakker is , en even douchen gaat *

*heerlijk die gaarheidmodus :p*

Is goed, spreken we dan wel even af. Volgende week eerst even naar Monza.

moet ik even proberen dat tol vignet voor zwitserland van mijn raam te pieleken ?

scheelt je toch weer 37 E

*wakker is en ik zie dat het windstil is , maar te donker om nog te vliegen ;) *

ps ; dit nog even gekocht , als er iemand in een advertentie zegt dat het te snel voor hem is , koop ik het gelijk :D Marktplaats.nl > "Sizzler" super snel - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters

zal begin volgende week wel naar sjunkie komen , elektrotroep er even uit slopen ,en een fatsoenlijke pylon club 20 motor erin schroeven :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
oja ,er moeten ook wat vliegers uit .

de Xtra met 26cc benzine (span 1.92 M meen ik ) zeer goede f3a vlieger om goed te leren vliegen , vliegt erg gemoedelijk .

De Cap 21 met 26cc zenoah , vliegt ook perfect .

de somethin extra met 12cc saito 4T .

laat maar weten via pb of er wat voor je bij zit ;)

Ik hou meer van de kleine wendbare snelle kistjes , more fun , en minder gesleep ;)

Vrouwtje komt zojuist thuis van een avondje vrije training kijken bij Ajax ? ?

* is iets met voetbal geloof ik ??

Staat op de foto met:

Sjakie Swart
Dennis Bergkamp
Rob Witsche
Frank de Boer
Gregory vd Wiel

En nog meer van dat soort gespuis !! ??? :-)

Zo, die zit vast!

260475_491276370884147_985263589_n.jpg

Oh oh..
Volgende keer twee stukjes hout(isolatie) tussen plug en bankschroef stoppen, dan heb je geen S39 nodig.
Of een heeeeele zware soldeerbout natuurlijk.
S39 is verder fantastisch goed spul om te solderen.... Pijpjes, hoeklijnen strippen....
;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back