Knaller
Forum veteraan
Sterker nog, ik ben er ook niet met de opening :nooo: Ik ga dan paragliden![]()
Mooi k bel de helivliegers ook af en bestempel de 15e als een flater.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sterker nog, ik ben er ook niet met de opening :nooo: Ik ga dan paragliden![]()
Ik ga morgen lekker vliegen als ik hetveld voor mij alleen heb.Geen zin in ADHDérs om me heen.
prop stuk en wil er geen cent meer insteken wachten op een paar beun klussen en dan voor een sebart 140 of zo ik kijk nog wel.
patricia ook blij vlieger van de eet tafel![]()
Mooi ik bel de helivliegers ook af en bestempel de ACH als een flater.
is goed heb alleen pas na 8 september tijd hoor ik het wel.Ik heb nog zo'n klusje Dre, die rubbers net als bij jou weet je wel? Zin in?
*Ook een patatje scoren gaat*
Ik heb nog zo'n klusje Dre, die rubbers net als bij jou weet je wel? Zin in?
*Ook een patatje scoren gaat*
Wat zeg jij nou ??? Boefje ;-)![]()
Ik weet nog een klein graslandje dat mooi is om te wildvliegen. Parkeren kan op het dijkje ernaast. Alleen verderop zit een modelclubje maar het aantal vliegende leden neemt daar langzaam af (komen dan vast ook wildvliegen).Er staat een compleet nieuwe generatie vliegers klaar, en wij zwaaien langzaam af![]()
Ik weet nog een klein graslandje dat mooi is om te wildvliegen. Parkeren kan op het dijkje ernaast. Alleen verderop zit een modelclubje maar het aantal vliegende leden neemt daar langzaam af (komen dan vast ook wildvliegen).![]()
Ik weet nog een klein graslandje dat mooi is om te wildvliegen. Parkeren kan op het dijkje ernaast. Alleen verderop zit een modelclubje maar het aantal vliegende leden neemt daar langzaam af (komen dan vast ook wildvliegen).![]()
is goed heb alleen pas na 8 september tijd hoor ik het wel.
Is goed, spreken we dan wel even af. Volgende week eerst even naar Monza.