marcelsiggery
Forum veteraan
Thuiscrematorium maar eens opstarten gaat, zal wel de laatste keer van het seizoen zijn.....![]()
Hier is de Zon op vakantie en er staat een hufterig windje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thuiscrematorium maar eens opstarten gaat, zal wel de laatste keer van het seizoen zijn.....![]()
Of even langs mij komen en een heerlijke uit de tap drinken![]()
En de RAM. :teacher: Voor de serieuze knutselaar en zendamateurs.Radio Bulletin en Free Radio Magazin he ;-)
Lekkuhrr storuhhh !!!! ;-)![]()
Heerlijk bij mijn moeder gegeten heeft![]()
Goedemorgen allemaal,
Gisteravond op club het idee geopperd om komende zaterdag bij mij op de camping in Ursem te gaan nachtvliegen. We kunnen van te voren ook de BBQ aansteken. Lekker een stokje sate met een stokbroodje. Als we dat met z'n alle organiseren dan komt het goed. De volgende mensen hebben er zin in. Zet je naam er bij als je ook wil komen.
BBQ rond 18:00
Nachtvliegen rond 20:00
Alleen depron en piep toestellen. Geen Funjets ivm veiligheid
3DFresh BBQ
Rijkhoff BBQ
Erik3D BBQ
Phil BBQ
Marco
ChocoJoop
Jeff
Jerkev
Knaller
Sleur
Mogelijk ook:
Vinni
En een Weber bestolen. De goedkoopste die ik kon vinde, de Smokey Joe Premium. Weber 25% SALE !! Smokey Joe premium zwart van Weber bestelt u bij ons makkelijk en direct online.
Kon nog 3 euro af als ik hem in heerhugowaard op ging halen maar voor dat bedrag laat ik hem wel verzenden![]()
Volgens mij staat er gratis verzendkosten boven de 15 euro.
Was ie zo goedkoop ?![]()