Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thuiscrematorium maar eens opstarten gaat, zal wel de laatste keer van het seizoen zijn.....:(

Die van mij staat nog nieuw uit doos te glimmen, nog niet aan toe gekomen..zoals zoveel dingen dit seizoen :(

@3dfresh, kan helaas niet van de partij zijn. Nachtvliegen zonder lichtjes is sowieso geen succes :cool:

Moet nog een extra BBQ kopen. Een kleine voor op de camping en volgende week mee naar Monza. Zal ongetwijfeld een Weber worden. Ik denk een Smokey joe of zijn er betere alternatieven?

Radio Bulletin en Free Radio Magazin he ;-)

Lekkuhrr storuhhh !!!! ;-) :-)
En de RAM. :teacher: Voor de serieuze knutselaar en zendamateurs. :yes: De FRM was echt zo'n stencil tijdschrift op luxe papier. :lol:

Vanmiddag even een balletje geslagen op de golfbaan. 8O

wissenpikkiegolf.jpg

En daarna vette bek gehaald. Had zelf liever op een terras met tapaz en bier gezeten maar ja, de kids hè. :(

wissenvettebek.jpg

Heerlijk bij mijn moeder gegeten heeft :thumbsup:

is je vrouw weer niet thuis moet dat arme kind weer werken, man leer zelf koken anders leer je het nooit :D ik heb lekker gekookt en het is niet verbrand:banana: trouwens zaterdag wordt niks voor mijn, ik heb andere verplichtingen bij park pop das is /was een half jaar geleden afgesproken jasper al en sms gestuurd wel jammer had er veel zin in:( sorry

Goedemorgen allemaal,

Gisteravond op club het idee geopperd om komende zaterdag bij mij op de camping in Ursem te gaan nachtvliegen. We kunnen van te voren ook de BBQ aansteken. Lekker een stokje sate met een stokbroodje. Als we dat met z'n alle organiseren dan komt het goed. De volgende mensen hebben er zin in. Zet je naam er bij als je ook wil komen.

BBQ rond 18:00
Nachtvliegen rond 20:00

Alleen depron en piep toestellen. Geen Funjets ivm veiligheid

3DFresh BBQ
Rijkhoff BBQ
Erik3D BBQ
Phil BBQ
Marco
ChocoJoop
Jeff
Jerkev
Knaller
Sleur

Mogelijk ook:
Vinni

+1 met Bbq

Yeah!!!! Een oud krom motortje gevonden waar een 3.17mm as op zat. En een c-clipje. Was iets groter maar dat gaf na het oprekken van het gat in het motorschot geen probleem. 8)

Accuutjes opgegraven (3S 2200mAh's) en alle vier even tot leven wekken/testen. In de Dogfighter hield eentje het niet zo lang meer dus die is containerwaardig. :bye:

Nou, dan ook maar de gewone F1 Hydro maar voorzien van nieuwe brommer (HiModel 2208/1400kV)) en ESC (Turnigy Plush 18A). Het mot maar, de hele vloot komt tot leven. :D

Donderdagavond even de MiniNacht uittrimmen op het veld en dan postorderen bij La Balconia (mits PostNL het niet laat afweten :?). En vrijdag de Swift II nog even fröbelen. :yes:

Vanavond waanzinnig weer even nacht gevlogen en lekker ge stickbanged met de ex ragger Ultimate!

Het was druk in Vathorst.. :yes:

314190_491694520842332_1368184165_n.jpg

En dat was nog niet eens de voltallige vloot (enkelen oa ik, hadden hun helis thuis gelaten)

Goedesmorgen deze morgen!
Prachtig weer hier, al weer een paar uur aan het werk, de muziek staat aan en vandaag de laatste dag hier, dus helemaal happy!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back