Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie wagentjes kijken.... Moet die van mij toch maar weer eens rijdbaar maken. :yes:

isw2012.jpg

net een flink end geskateboard , ikke skaten , floor en maris op de rollerskates .

ik ben geweldig op mijn skateboard , ziet er erg goed uit :p ;)

*spierpijn heeft*

*wacht op die visite aantocht*

Weten we toch? alles wat jij doet ziet er geweldig uit :-) ;-)

Heb ik met zonnenbrillen :-) ;-)

weet je toch ;)

net nog even op het veld de xtra geruild tegen DA STINGER :cool: , junkie blij :D

vibrogym gaat lekker naar casp , ruimt ook lekker op :D

nu nog de somethin extra verkopen , wie o wie , voor 125 E it's your's .

En toen.....

Had spijkertje zomaar vanmiddag zijn heli-vliegbrevet gehaald. Many thanks to RonaldR!

:music: :banana::banana::banana::banana::music:

Nu aan het nagenieten met een biertje op de bank.:celebrate:

Vanmiddag nog wat handel gedreven, nu tijd om een Kipor 1000 te kopen. Kan ik de komende tijd lekker door fladderen met de heli.

Sodeju, rij ik na het eten en uitbuiken weg uit Rosmalen, staan er op de eerste de beste rotonde hele kuddes politie. Moest ik gewoon blazen. 8O Niks aan het handje, het idee van de hele dag buiten, de kids mee en nog 120km terug tuffen was goed voor 100% fris. Maar... Bij het pompstation vlak na Breukelen gewoon nog een keer. :? Da's wat overdreven hè?! Nog leuker... Ineens een zooi politie in paniek, scheuren weg met toeters en bellen. Wilde er eentje niet aan de kant en dacht door te rijden. :( Zo dus na een mooie dag genieten de avond met wat spektakel beeindigd.

Beetje gaar, dus maar vlak. Trutste... :sleepy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back