Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, morgen dan ook maar een standaard voor de notebook, tassen voor de controllers en een set actieve speakers met kabels halen. :? Heerlijk winkeltje daar in Haarlem, één grote puinhoop aan spullen. Net mijn garage. Maar ze hebben er wel alles. :thumbsup:

En dat knopjes DJ'en is niet zo moeilijk. Na een korte uitleg snappen die kids al hoe het werkt... :? :sniper: :pc:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, morgen dan ook maar een standaard voor de notebook, tassen voor de controllers en een set actieve speakers met kabels halen. :? Heerlijk winkeltje daar in Haarlem, één grote puinhoop aan spullen. Net mijn garage. Maar ze hebben er wel alles. :thumbsup:

En dat knopjes DJ'en is niet zo moeilijk. Na een korte uitleg snappen die kids al hoe het werkt... :? :sniper: :pc:

Goed hoor Sleur :thumbsup: Echt gave shit dat je daar heb .

Laatst bewerkt door een moderator:
ding dong , ben ik weer de eerste die wakker is ? , zo jammer he , door de week ben ik niet uit mijn nest te branden , nu is het weekend en dan om 7 uur klaarwakker :(

geen gevlieg voor junk , straks even met das gezin een nieuwe fiets scoren voor floor , want die begint wel erg snel te groeien .

daarna nog ff een frisse neus halen in het bos ofzo .

veel plezier allemaal met wat jullie ook doen .

grtz la junk ;)

@ veel geluk phil :D

@ ronaled r ik ga kijken in H waart :yes:

@ junkie heb jij last van ochtent humuur???????????/

@ pannekoek ik ga straks vliegen

@ iedereen een mooie da toegewenst , oja goede morgen alle

ik ga ook vliegen neem tent mee voor de zon:confused:

2e yak nog steeds problemen met de powerbox sparkswitch:bad-words:
dus blijft deze maar weer thuis:(

Ik heb morgenochtend een verjaardag in Grootebroek, dus op route naar huis kom ik morgenmiddag ff vliegen in Heemskerk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back