snoeksel
Forum veteraan
Gaat helemaal goedkomen,denk dat ik even mijn servo saver moet vervangenMooi,hou me op de hoogte ik gaat mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat helemaal goedkomen,denk dat ik even mijn servo saver moet vervangenMooi,hou me op de hoogte ik gaat mee.
Mooi,hou me op de hoogte ik gaat mee.
vraagje
ik heb een thuisnetwerk gemaakt in win 7. 2 pc's op de router en een map gedeeld. Maar als ik bestanden overpomp uit die map dan gaat dat rete traag
hoe kan dat ?
Rond de 150 tot 400kbps? Slechte schijven, foute controllers, brakke router...vraagje
ik heb een thuisnetwerk gemaakt in win 7. 2 pc's op de router en een map gedeeld. Maar als ik bestanden overpomp uit die map dan gaat dat rete traag
hoe kan dat ?
Het weer voor morgen kunnen ze niet eens knap voorspellen... :? :zon:nweer: :lol:
Ja, erg hè. Werd je ook al helemaal gek van dat dwangmatige gevlieg?![]()
Wie is er handig met (Auto)CAD? Ik heb twee A0 tekeningen en die moeten digitaal zodat ik alle onderdelen/spanten/schuimprofielen kan laten frezen/snijden... Iets met een 2.4 meter Monsun zelf bouwen. 8)
Uh, de wintermaanden zijn bij uitstek geschikt om plaatjes te draaien.iets voor de winter maanden als je geen plaatjes draait
Gratis CAD AutoCAD Software Downloaden - Beste CAD Programma's
Hoppa eindelijk weekend en vanavond het rijk alleen,heb dus ff lekker een babi pangang gescoord mee een satéke en kroepjespoek.
Gaat lekker in me bouwhok zitten knutselen.