Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
leuk dagje gehad in Wognum, bij het wegrijden daar nog op de valreep een corvette gezien die rechtop op zijn neus in de sloot stond....
Na de burnout een slippertje gemaakt, en daaaaaaaaagggggg Corvette...:rolling:
leuk dagje gehad in Wognum, bij het wegrijden daar nog op de valreep een corvette gezien die rechtop op zijn neus in de sloot stond....
Na de burnout een slippertje gemaakt, en daaaaaaaaagggggg Corvette...:rolling:
Collega moet daar ook geweest zijn. Helblauw metallic Corvette C5 met wat tuning parts erin geschroefd.![]()
Phillie is zeker verongelukt?
Geen idee, na aankoop getest met een prop er op en 80A regelaar. Deed het prima.Sleur check je PM box is.
Zit nu zeker dat dikke handboek te bestuderen en begrijpt er weinig van.nee we zijn net terug uit belgie leuk ritje , maar hij is net theus hoor dus geef hem de tijd![]()
deze motor nou niet deze maar een gelijke heb ik toen nog voor m,n camaro gebouwd.[URL="much engine - YouTube[/URL]
vooral het geluid met de flowmaster,s dempers helemaal achterin![]()
Vandaag in Almere geweest. Heli gevlogen met Sam en Henry. Er was nog een jongen uit Almere waar ik de naam niet van weet. Bas kon niet vliegen omdat zijn beide helicopters in de prak liggen.
Was leuk oefenen voor komend weekend, mits het weer goed is natuurlijk.
Gelijk 4 lipo's van Sam overgenomen voordat ze naar Knaller gaan...hi,hi
Een nog betere prijs gekregen omdat ik sneller was.
*Nu lekker in de relax mode gaat*