Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker geslapen tot een uurtje of 9. Even de forumberichten checken, een beetje modden links en rechts en dan even vliegen met de mcpx. Bovenstaande onder genot van een lekker bakkie koffie natuurlijk (behalve tijdens het vliegen)

Moggel.

Weekend geen vliegerij, zaterdag vriendindag, zondag werken.

Grtz

idem :(

zaterdag vies weertje , zondag ga ik met het gezin erop uit , maris mocht de dag kiezen ,dus koos ze zondag want dan is het prachtig mooi weer:) en ze heeft gelijk ;)

morgen lekker bijkomen en niets doen bevalt me ook wel .

met die baja's rijden is wel leuk , maar dan wil ik wat meer wedstrijdjes rijden , dat doelloos rondrijden vind ik niet zo veel aan , misschien toch een soort van baantje aanleggen ?

veel plezier allemaal .

Voor mij ook geen gevlieg het weekend. Morgen snertweer en zondag beter weer maar wel veel wind.
Dan maar wat klusjes thuis doen, dat moet ook gebeuren :yes:

Ook geen schapie vreten vanavond... Ruben gaat vanavond een proeftraining karate doen 8O

Ik ook niet vliegen. Jullie laten het weer afweten. ;)

Beetje gaar, vrouwlief zou vannacht om 00:05 op Schiphol arriveren maar dat vliegding heeft er een uur langer over gedaan. 8O Toestel vertrok 20 minuten te laat vanuit Portugal. Ik weet niet waar ze allemaal geweest zijn maar pas om 01:20 kwamen ze aan. :? Een maal thuis natuurlijk weer geen slaap te vatten, nu beetje duf. :sleepy:

Ik ook niet vliegen. Jullie laten het weer afweten. ;)

Beetje gaar, vrouwlief zou vannacht om 00:05 op Schiphol arriveren maar dat vliegding heeft er een uur langer over gedaan. 8O Toestel vertrok 20 minuten te laat vanuit Portugal. Ik weet niet waar ze allemaal geweest zijn maar pas om 01:20 kwamen ze aan. :? Een maal thuis natuurlijk weer geen slaap te vatten, nu beetje duf. :sleepy:

Portugal|Vakantie|Landeninformatie|ANWB :wink:

Iets met zwarte gaten en time-holes tussen Portugal en Nederland :rolling:

Portugal|Vakantie|Landeninformatie|ANWB :wink:

Iets met zwarte gaten en time-holes tussen Portugal en Nederland :rolling:
Ja, daar was rekening mee gehouden. :teacher: Maar op de één of andere manier hadden ze flink tegenwind in de lucht. Luchtsnelheid was volgens FlightRadar dan wel 450 knotsen maar de grondsnelheid was duidelijk minder. En de aankomsttijden op de site van Schiphol houden ook rekening met tijdzones etc. Ook daar zou het 00:05 zijn maar werd uiteindelijk vertraagd etc. terwijl het toestel wel in de lucht was. :?

Nog zomaar wat willekeurige domme vragen?

- Waarom verlaat een gynaecoloog de kamer als een vrouw zich uitkleedt?
- Kan Bob ook alcoholist zijn?
- Waarom zit er geen lichtje in de vriezer?
- Hoe maken ze een anti-aanbaklaag vast in een pan?

Nee, hij wil waarschijnlijk Nestels horen maar je kunt ze ook Aglets noemen, creosoot of verterstiftjes heten ze ook nog wel eens. :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back