Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je probeert te falen en je slaagt, wat van de twee heb je dan gedaan?
Waarom is typen op een touchscreen altijd zo'n drama?
[FONT="]
[/FONT][FONT="]Is een volle harddisk zwaarder dan een lege ?[/FONT]
Moet ik helpen met saucen,kan ik ook eens gaar zijn :rolling:gaatje boren nadat je hem dicht hebt gedaan
kolere zeg , daarstraks zou ik ff een klus op gaan nemen van dat nieuwe bouwbedrijf , onwijs veel te groot werk 8O , mijn notitie boekje en pen gingen spontaan slaphangen en renden terug naar de auto
maar zonder gekheid , die klus zou ik moeten uitvoeren met een man of 4 a 5 , en dan een paar maanden lang , of ik dat wil is wat anders .
ze hebben ook wel kleinere klussen , dus ik kijk nog wel ff hoe ik mij moet zettelen binnen zo'n bedrijf , ik moet immers ook mijn eigen klanten blijven bedienen ,anders werk ik straks maar voor 1 opdrachtgever .
maar het geeft weer stof om na te denken![]()
Ik zou het wel weten Junkie. Die 4 a 5 man inhuren en jezelf hooguit 2 dagen per week incalculeren om toezicht te houden op de voortgang en kwaliteit en je verder richten op je andere klanten zodat die niet verwaarloost worden...
Delegeren is regeren....
Moet ik helpen met saucen,kan ik ook eens gaar zijn :rolling:
Ja ! Die heb ik laatst van Sleur gehoord.Het verschil is niet meetbaar maar hij is zwaarder.....:teacher:
Wel een beetje echt smeren dan he,niet dat filmen wat jullie doen.En het stucen valt wel mee,tis vaak meer dat gesjouw waar je wel eens mal van wordtprecies , en ga ik wel stucen ,kom ik ook eens uitgerust thuis:rolling:
Wel een beetje echt smeren dan he,niet dat filmen wat jullie doen.En het stucen valt wel mee,tis vaak meer dat gesjouw waar je wel eens mal van wordt
Ga zo maar een pintje vatten,dochter is jarig.
Feli Gorby.
Vanmiddag weer 350 m2 sausklaar opgeleverd voor de skildert die is weer blij![]()
Nope, iets magnetiseren maakt het niets zwaarder. Zeker gezien het gehele meganisme zich in de HD bevindt. Massa kan niet in het niets verdwijnen en zeker niet ontstaan (gewicht = massa)
Dus je hebt je wat op je mouw laten spelden.![]()