Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windkracht 6 hier in Den Helder en toch maar ff gevlogen samen met RoonRoon.... meteen nieuwe camera op mijn vliegertje geprobeerd. jammer dat ik pas op de terugweg uitvond hoe dat ding aan moest.... Ben ook zo'n techneut!!!

Senior technician ?????

Whahaha, zal toch wel een beetje handig zijn dan? :-) ;-)

handig??

Ja.. handig met Offshore shit.... maar camera's en vliegtuigen??? Was wel ff leuk.. vooral het landen. En de koffie staat klaar!!!!!!!!!!!!!

Trouwens vandaag mijn hand nog verbrand dus zo handig ben ik nou ook weer niet met offshore shit geloof ik.... ach ja.. handigheid is niet te koop.....

Sleur; 401 giro gevonden hoor.. Lag in de tas van de 550 :)

Nu wachten op onderdelen uit HK voor de 500, dan kan de giro er ook op en dan maidenen...

Zondag a.s. wil ik de HK450 gaan maidenen.

Zaterdag een klus & shop dagje.

Zondag lekker vliegen. Hopelijk ook de nieuwe My Fly Dream On Screen Display testen met GPS op de Twinstar. Heb ik al een tijdje liggen, maar nog niet getest.

Zo, ook weer thuis. Gezellig de hele avond met Tito bij Vin thuis geweest in zijn gigantische bouwzolder. Was beregezellig vond ik. Onder het genot van een biertje en een peuk lekker kletsen en knutselen. Ik zeg voor herhaling vatbaar!!!!

Zo, ook weer thuis. Gezellig de hele avond met Tito bij Vin thuis geweest in zijn gigantische bouwzolder. Was beregezellig vond ik. Onder het genot van een biertje en een peuk lekker kletsen en knutselen. Ik zeg voor herhaling vatbaar!!!!

goeie morgen
was idd gezellie weer veel geleerd
ben benieuwd hoe de trex met de beastx vliegt
maaar wat moest ik nou nog opzoeken

mogge allemaal

echt uitslapen gelukt mij niet meer , tot 9;00/9;30 is da max .

wel nog steeds onwijs verkouden en brak incl hoofdpijn , maar dat is al bijna 2 weken :mad: :)

het weertje valt wel mee als ik naar buiten kijk .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back