Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze had ik in mijn auto-tijd, was echt het beste wat er toen te krijgen was :wink:

react.jpg

ziet er grappig uit hoor. later word het misschien wel zo'n dikke zender maar nu eerst met een goedkope zender. maar voorderest dikke bak met dikke servo en combo:D

ik vond het bereik van mijn spektrum zender niet zo goed hoor. net onder de 75 meter. maar misschien ligt dat voor vliegmateriaal anders

dat was een firmware probleem volgens de alwetende storthoop Sleur. En dat is allangggggggggggggggggggggg weer opgelost.

Nee hoor, voordat iedereen raar over mij gaat denken (als ze dat al niet doen)
Is weer leuk geweest zo'n dolletje maar het maakt echt niet uit of je Spektrum of Futaba vliegt. Ik heb jaren Spektrum gevlogen en nog nooit een ontvangststoring gehad.
Sinds kort vlieg ik met Futaba, vind het gewoon een mooie zender en had extra kanalen nodig.

+1 helemaal met Phil eens. De 2 merken staan gewoon gelijk. Maar laten we andere merken ook niet vergeten zoals bijvoorbeeld JR.

Nee hoor, voordat iedereen raar over mij gaat denken (als ze dat al niet doen)
Is weer leuk geweest zo'n dolletje maar het maakt echt niet uit of je Spektrum of Futaba vliegt. Ik heb jaren Spektrum gevlogen en nog nooit een ontvangststoring gehad.
Sinds kort vlieg ik met Futaba, vind het gewoon een mooie zender en had extra kanalen nodig.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vriend zo ken ik je weer:D:D:D:D:D:D

Uiteraard Joop, geintje moet kunnen maar mensen moeten niet gaan geloven dat het ene merk beter is dan het andere. Iedereen heeft zo zijn voorkeur.

t zal me ook niets verbazen als die goedkope zenders het even goed doen als die hele dure dingen. vaak is t ook alleen om het stikkertje

Geen idee Bryan. Maar je zou best is gelijk kunnen hebben. Ik vetrouw het niet in ieder geval. Ik wil geen orange hk ontvanger in een heli.

Slap excuus :yes:

Been there, done that... got the t-shirt :yes:
[youtube]fzvMW-VErEQ[/yout]

is anders nog steeds erg leuk en gezellig , vermaak mij daar nog als vanouds :D:D:D

je bent nu een opaatje die met een saaie truttenvlieger rondkachelt :( ;)

ik vond het bereik van mijn spektrum zender niet zo goed hoor. net onder de 75 meter. maar misschien ligt dat voor vliegmateriaal anders

klopt , zijn ondingen , ik heb ook zo'n geval , en ben blij 50 meter te halen , maar ik schijn hem op te moeten sturen naar duitsland en dan werkt het weer .. denk ik.

maar geen zin om op te sturen dus ik koop wel een echte zender binnenkort ;)

als sleur zijn spektrum R zender of was het S ? verkoopt wil ik die nog even proberen en anders maar futaba :cool:

t zal me ook niets verbazen als die goedkope zenders het even goed doen als die hele dure dingen. vaak is t ook alleen om het stikkertje

Voor autozenders zal dat ongetwijfeld deels waar zijn, voor vliegtuigzenders gaat dat in de meeste gevallen niet op. Een paar low-budget zenders zijn wel oké, zoals die Hobbyking klonen. Maar dan ook alleen maar voor piepvliegers. Grote kisten wil je niet met lowbudget spul vliegen... dat gaat echt storen.

Uiteraard Joop, geintje moet kunnen maar mensen moeten niet gaan geloven dat het ene merk beter is dan het andere. Iedereen heeft zo zijn voorkeur.

ja ja ik weet het voor mijn geen probleem ik keek toen dat ik begon ook naar de prijs en spekrum was goedkoper en dat andere merk was voor mijn toen net iets te duur:rolleyes:;):D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back