Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik zin heb,de rearhubs maar vervangen vanavond.Kan de Baja weer rijden,leek wel een ovlov.Die hebben ook wielen die scheef staan ;)

lol , mijn ovlof stond nog in de offroad stand ;)

volgens mij is het enige verschil het stikkertje idd,
ik zou van postnl een t&t code krijgeb maar nog niet gehad en nu maar hopen dat ik em morgen uiterlijk krijg

ik plak er wel futaba stickers op ;)

Easystar II in elkaar gaat plakken voor komende winter,ijs en sneeuw vliegen is FUN :-) ;-)

klopt = fun :p , ik vlieg de dogfighter wel op het swet;)

lekker chil hier ;)

ik ben gaar en nog steeds verrot en halfziek, soort cocktail van virussen , dus gaat lekker mijn mand om vervolgens nog ff televee te zappen

toedeloe

Winter ligt zeker weer voor de deur? Het gaat weer over oootoootjes..

Zojuist bestelling van hobbymaniac binnen gehad.

• De HK450 staat op de plank. Eerst even electronica afwachten en spares en dan kan die ook weer maiden gereed gemaakt worden..
  • De HK500 is voorzien van een mooie groene tailfin. De kap heb ik nog niet binnen helaas, net als de electronica niet :(
  • De Trex 550 ben ik bezig de stuurstang naar heck te fixuleren. Zwabberde te veel. Nu alleen Gain nog omlaag en dan eens wat fellere uitslagen erop.
  • De Trex 600 moet nog steeds voorzien worden van langere tailservo snoer (snoer en wire wrap inmiddels binnen). Kan ik dus ook weer mee verder, alsook de beastx inroggelen.

mogge !

prima weertje om buiten te werken zeker ? :shock: herfst heerst :(

ik heb wel binnenwerk , maar das pas volgende week , dus thuis maar klussen , maris ook blij ;)

Mogguh, wat een heerlijk weertje om te werken :-)

of thuis een beetje te klooien ;)

net de flux even nagelopen ,sporing v/d voorwielen even afgesteld , en nieuwe houders voor de kap gemonteerd , want die waren helemaal weggesleten . (best lekker dat ik de savage nog heb , lekker kaalplukken )

dus baja /flux/ dogfighter staan klaar voor het weekend mits droog ;)

straks nog ff uurtje banentrekken in da slag

dus thuis maar klussen , maris ook blij ;)
net de flux even nagelopen
Kweet niet of Maris daar blij van wordt... :? :rolling:

Zondag ziet er redelijk uit... hopenlijk dan ff vliegen met de BL :p
Ja, zondag ook meer weer eens wat gaan doen met het gevleugelte. :yes: Misschien vanavind wat verder plakken aan de Maxi Swift. Servo's epoxoplasten, stangetjes er aan en een plaatje op de hub van de propellor maken zodat deze niet te ver naar voor komt (klap prop).

Oh ja, en mogguh nog... Zaagmans zag ik al voorbij rijden. :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back