Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En sowieso dinsdag blij de club taart. :D En een pintje en zo. :celebrate: En luchtverfrisser want dat lijk onder de vloer zal er nog wel liggen. 8O

yep, aangekomen in Adana, met de laatste granaaatinslagen besloten de stekker eruit te trekken. De Turkse premier riep mensen op om zich voor te bereiden op oorlog dus dat is precies wat we hebben gedaan....wegzwezen!!!@Hilton Adana

yep, aangekomen in Adana, met de laatste granaaatinslagen besloten de stekker eruit te trekken. De Turkse premier riep mensen op om zich voor te bereiden op oorlog dus dat is precies wat we hebben gedaan....wegzwezen!!!@Hilton Adana

zo das lekker dan zien we je dinsdag wel op de club denk ik :confused:

Waar zit nr 31 ong dan Sleur,in die flat soms
Straat voor jouw huis. Iets met Steve Brown of zo. ;)

Mietje. :mrgreen: Had je de primeur op CNN kunnen hebben, vlucht-ie. ;)
Nee hoor, gelijk heb je. Dat is het zeker niet waard. :nooo: En nu? Terug naar Ollanda?

Mietje. :mrgreen: Had je de primeur op CNN kunnen hebben, vlucht-ie. ;)
Nee hoor, gelijk heb je. Dat is het zeker niet waard. :nooo: En nu? Terug naar Ollanda?

Geen idee nog, ze mogen me ook doorsturen naar een andere locatie, maakt me niet uit, als het maar niet op een plek is waar ze met die grote vuurpijlen spelen :rolleyes:

zzzzzzo alle tegen slagen overwonnen in huis en verbouwing nu even rust morgen de CV leidingen afkoppelen en leeg laten lopen daarna CV-platen weghalen en naar buiten brengen want deze komen niet meer terug en dinsdag wordt er in de vloer gefreest en leidingen leggen woensdag af smeeren en donderdag plavuizen leggen hoop in een dag klaar te krijgen, kan wel lekker lang doorgaan vrouwtje is niet thuis

choco : is dit wat voor jou ?

netjes geprijst lijkt me , nog wel ff afbouwen , ik denk dat hij compleet is .
spanweidte onduidelijk , ik denk 1.20M

staat in wormer , indien het wat voor je is heb ik een 06nr

een maat belde me ,die zag hem staan in een etalage , maar junkie houd niet van teveel bouwen , en trainers zijn me te suf ;)

arrow.jpg

Lekker man schuimgebak :yes:

@ Edwin: Da's nog snel gegaan zeg, vannacht toen ik je sprak (via de chat) was er nog geen sprake van. Wel beter, wegwezen daar :yes:

@ Joop: Dinsdag wel naar de pub hè, gebak en bier voor jou :yes: Ik rij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back