Sleurhutje
Forum veteraan
Je komt maar hoor. 
En inderdaad, da's dan Saar.
Iets met een directeur en zo. :lol:

En inderdaad, da's dan Saar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies,Saar en dat lekkere moedertje.Heb geen brommer,op de fiets is geen optie.Morgen vrij,dat wel.toch maar de fiets pakkenJe komt maar hoor.
En inderdaad, da's dan Saar.Iets met een directeur en zo. :lol:
En sowieso dinsdag blij de club taart.En een pintje en zo. :celebrate: En luchtverfrisser want dat lijk onder de vloer zal er nog wel liggen. 8O
Denk je pikt me wel even op,neem ik op de terug weg wel een taxiTot dinsdag dan maar![]()
yep, aangekomen in Adana, met de laatste granaaatinslagen besloten de stekker eruit te trekken. De Turkse premier riep mensen op om zich voor te bereiden op oorlog dus dat is precies wat we hebben gedaan....wegzwezen!!!@Hilton Adana
zo das lekker dan zien we je dinsdag wel op de club denk ik![]()
Zo, allemaal opgesodemieterd.En er is nog bier over. Da's van mij. :celebrate:
![]()
![]()
Straat voor jouw huis. Iets met Steve Brown of zo.Waar zit nr 31 ong dan Sleur,in die flat soms
Mietje.yep, aangekomen in Adana, met de laatste granaaatinslagen besloten de stekker eruit te trekken. De Turkse premier riep mensen op om zich voor te bereiden op oorlog dus dat is precies wat we hebben gedaan....wegzwezen!!!@Hilton Adana
klinkt alsof je er tegenop ziet Jeaup?
Mietje.Had je de primeur op CNN kunnen hebben, vlucht-ie.
Nee hoor, gelijk heb je. Dat is het zeker niet waard. :nooo: En nu? Terug naar Ollanda?
Geen idee nog, ze mogen me ook doorsturen naar een andere locatie, maakt me niet uit, als het maar niet op een plek is waar ze met die grote vuurpijlen spelen![]()
zal knap vuurwerk wezen maar de kleuren zijn niet zo fraai![]()
Dinsdag schuimgebak op de club, ik ben er dan ook![]()