Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen schijnt het droog te zijn , of er veel wind staat weet ik niet .

maar morgen heb ik gezinsverplichtingen :)
+1 En zo ongeveer elk weekend tot half november. Er is flink aangefokt in de wintermaanden in het verleden. Nu zit je dus met al die verjaardagen. :evil:

En?? Hoe vloog ie ?
Niet!!! 8O Een grondige pre-flight check leerde al snel dat die kleine 5 gram servootjes natuurlijk niet geschikt zijn voor een 1.4 meter vlieger (ook al is het piep). Na 20 keer heen en weer ging die van de flaps helemaal niets meer doen en die van de ailerons is half gestript. Eerst maar eens rondom betrouwbare HXT'tjes erin prakken. ;)

Noem dan ook geen tijd. Streep 13:00 begint het dan ook spontaan te regene. :? Eigen schuld. :yes:

*garage in duikt en plaatjes draaien gaat* :D

Lekkere lutser die vorige eigenaar :-)
Die kan het niet helpen. Dit is af fabriek zo. Ding heeft verder nog nooit gevlogen. :D Alleen uit de doos gehaald en gedeeltelijk in elkaar geplakt (wel netjes gedaan allemaal).

Het is wel dat als je er mee zou vliegen als beginner, je gelijk een leuk probleem zou hebben. Zou gooi je de naam van een leuke hobby snel te grabbel.

*alle top 40 hitjes vanaf 1990 indexeert*

Je zal maar een been nodig hebben en er 1 vinden op de vlooienmarkt:

250425_2466861928841_1605346967_n.jpg

*Gorby is zijn WC aan tegelen maar kan zijn tegelt snijert niet lope legge vinden :hammer:moet nu alles met haakse slijpert doen,wat een jantandjes werk.

Net terug van het veld. Samen met Phil gewapend met schep ,hark en regenpakken de buizen voor de afwatering weer vrij gemaakt. Lekker klussie was het. Best wel wat regen op de kop gehad. Nu ff lekker douchen.

Phil, bedankt voor de hulp

Vanavond naar IJmuiden. IN2DISCO party.

Ik heb ze allemaal vanaf het begin van de top 40 (1965) getagd en wel.
Da's het minste werk. Maar analyseren van BPM,tussenstukjes, beatsync, gain etc. dat zit er standaard niet in. Gaat ook automagisch met Traktor maar heeft er wel een uurtje werk aan. Geeft dan ook gelijk aan of de MP3 nog een beetje kwaliteit is of dat verwijderen beter is.

Had je even een rondvraag moeten doen ;)
+1 Had nog een elektrische snijtafel staan. ;) Spullen heb ik wel. Doe er alleen weinig mee. :oops:

Net nog even een extra toverstok voor de PS3 gehaald. Kunnen we gezellig elkaar voor de waffel slaan met de verlichte tennisbal. 8O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back