Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
5,060,569nu aan het kijken
pixel-vfl3z5WfW.gif
Leuk
pixel-vfl3z5WfW.gif
Toevoegen aan Delen
pixel-vfl3z5WfW.gif

Verrek er kijken nog een paar mensen :shock:

Die vent heeft een adrenaline rush die nog weken aanhoudt. :yes: Inderdaad een übervet uitzicht vanaf zijn balkonnetje, is dat van Siggy niets bij. :lol:

Verder wel een bok attractie bijna 2.5 uur stilzitten en wachten en in 4.5 minuten weer op de grond. Lijkt de Efteling wel. :? ;)

hahahahahahah. En jammer dat hij de geluidsbarriere niet verbroken heeft. Ik had wel willen zien hoe zijn vizier ineens vol met bloed zat :)

hahahahahahah. En jammer dat hij de geluidsbarriere niet verbroken heeft. Ik had wel willen zien hoe zijn vizier ineens vol met bloed zat :)

Hij doorbrak als eerste mens in vrije val de geluidsbarrière. Hij bereikte een snelheid van meer dan 1150 kilometer per uur, bleek uit de metingen die op zijn website waren af te lezen.

Hij ging zeker wel sneller dan het geluid. Iets van 1174km/u als ik het goed zag. Alleen in luchtledige ruimte heb je geen sonic boom dus weinig effect.

Herstel... :oops: Hij heeft niet de 1225km/u ofwel Mach 1 gehaald. Mooi ruk. Ik had een blikkie Monster achterover gegooid en nog een keer gegaan. ;)

Volgens mij is hij wel door de geluidsbarriere gegaan, dit omdat de lucht ijler en droger is op 40 kilometer hoogte en daardoor dus eerder de snelheid van het geluid behaalt wordt.

Er zitg een kaartje met het adres van red bull aan de kapsule vast, zodat als hij weer land ze hem terug kunnen brengen naar de eigenaar :D

Volgens mij is hij wel door de geluidsbarriere gegaan, dit omdat de lucht ijler en droger is op 40 kilometer hoogte en daardoor dus eerder de snelheid van het geluid behaalt wordt.
Geluidssnelheid is 343 m/sec. ofwel 1236 km/u bij 20°C en 1013 mbar. Die snelheid is Mach 1. Hij ging minder snel.

Desondanks de persoon die de hoogste, langste en met hoogste snelheid een vrije val heeft gemaakt. :thumbsup: Gewoon leipe shit. En dat zonder vleugels (drinken tijdens het werk mag niet hè).

Er zitg een kaartje met het adres van red bull aan de kapsule vast, zodat als hij weer land ze hem terug kunnen brengen naar de eigenaar :D
Ja lol. Als je hem vindt dan mag je het kaartje terugbrengen en win je een boekenbon van 10 eypo. :rolling: Oh wacht, ze hebben hem al gevonden, lag een paar kilometer verderop in het weiland. :(

Wat maakt het uit of hij nu wel of niet....
Hij ging met een kleregang naar beneden iig, sneller dan ik op mn E-Bike :-)
Ach, het is pas stoer als je zoiets in het Europese luchtruim doet, daar is het tenminste gezellig druk en moet je tussen honderden vliegtuigen laveren om heelhuids omhoog en omlaag te kunnen. :yes:

Toch ben ik benieuwd naar de functie van de stopknop aan de buitenkant. Was daar binnen geen plek meer voor? Is het de deurbel (niet aannemelijk want er zit geen Welkom matje voor de deur)? Is dit ding onderdeel van een quiz? :?

stratosdeurbel.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back