Vroeger Ed ;-) vroeger .....zeker 11 jaar geleden...
aha, I C...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vroeger Ed ;-) vroeger .....zeker 11 jaar geleden...
Wooooow Junkie, zonnesteek, teveel bier, problemen thuis.....?????
Lees even hierboven wat je zegt------>>>>>>> ELECTRO????<<<<<----
Wil je erover praten kerel????
Grtz
Jaja.. ik weet het kom ik lekker laat mee... maar voor de laatste vliegdag is de Piper Cub (die afgelopen zomer al gecrasht was) weer klaar.... Ik ben echt lekker snel... aaahhhuuumm.....
![]()
![]()
Schaalvliegen is altijd leuk, maar dan neem ik de Pilatus PC 6 mee..
Is goed, neem ik mn piper mee ;-)
![]()
Ik ga mijn ski's onder de vlieger zetten. Ze geven voor komend weekend hagelbuien op. 8O Nu is dat nog een eind weg, maar toch....nweer:
Hangar 9?? mooi ding man... ff groter.. die van mij is maar 1520 mm en de Pilatus ook....
Zelf maken? 8O Gewoon kopen.Misschien leuk als project op club... ik ga ze ook maken voor hopelijk een witte winter.... als er meer gegadigden zijn kunnen we ze op de club maken onder het genot van BIER!!!
Zelf maken? 8O Gewoon kopen.Hou je tijd over voor bieren en slap leuteren. :lol:
Ik ga mijn ski's onder de vlieger zetten. Ze geven voor komend weekend hagelbuien op. 8O Nu is dat nog een eind weg, maar toch....nweer:
Ja, da's 200 gram inclusief de verpakking etc. Ik zal er eentje op de weegschaal gooien. Ik geloof iets van 75 gram per stuk. Moet je maar zorgen voor een vlieger met een beetje setup. Het zijn ook best flinke dingen hoor.Zit net trouwens de reviews van die dingen te lezen, maar niet heel positief.... Ze zijn per stuk.. maar 13 dollar redden we nog net.. ze wegen alleen erg zwaar. bijna 200 gram...