Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wooooow Junkie, zonnesteek, teveel bier, problemen thuis.....?????
Lees even hierboven wat je zegt------>>>>>>> ELECTRO????<<<<<----

Wil je erover praten kerel????

Grtz

nee , ik heb hem alweer op de plank geschoven , nu ligt de liporacer voor mijn neus die nitroracer gaat worden met irvine club20 motor :p , veel leuker om aan te knutselen ;)

kan hij volgend weekend los .

Jaja.. ik weet het kom ik lekker laat mee... maar voor de laatste vliegdag is de Piper Cub (die afgelopen zomer al gecrasht was) weer klaar.... Ik ben echt lekker snel... aaahhhuuumm.....:oops:

piper1.jpg

DSCN0259.jpg

Geeft niets en hij ziet er gelikt uit!! We kunnen wel een keertje schaal vliegen samen ;-)

Ja leuk. Mijn Condoom is ook weer bijna vliegklaar. Alleen de as van het motortje nog recht timmeren. 8O Opstijgen bij een dikke windkracht 4 was geen succes. :( En dan is ee natuurlijk nog de Monsun als hout/folie kist. En de Super Dimona. :yes:

Ik ga mijn ski's onder de vlieger zetten. Ze geven voor komend weekend hagelbuien op. 8O Nu is dat nog een eind weg, maar toch.... :onweer:

Ik ga mijn ski's onder de vlieger zetten. Ze geven voor komend weekend hagelbuien op. 8O Nu is dat nog een eind weg, maar toch.... :onweer:

Misschien leuk als project op club... ik ga ze ook maken voor hopelijk een witte winter.... als er meer gegadigden zijn kunnen we ze op de club maken onder het genot van BIER!!!

Zal een mooi geluidje in zitten.... als je maiden gaat doen maar even door geven.. kan ik meteen misschien leuk filmpje voor mijn website maken...

Misschien leuk als project op club... ik ga ze ook maken voor hopelijk een witte winter.... als er meer gegadigden zijn kunnen we ze op de club maken onder het genot van BIER!!!
Zelf maken? 8O Gewoon kopen. :yes: Hou je tijd over voor bieren en slap leuteren. ;)

En goede morgen. Eindelijk weer rust. :lol:

Zelf maken? 8O Gewoon kopen. :yes: Hou je tijd over voor bieren en slap leuteren. :lol:

Waarom maken als je ze voor 6 dollar kan kopen.... haha... niet alleen tijd over voor BIER en leuteren, maar nog belangrijker GELD over voor bier bij het leuteren.....

Zit net trouwens de reviews van die dingen te lezen, maar niet heel positief.... Ze zijn per stuk.. maar 13 dollar redden we nog net.. ze wegen alleen erg zwaar. bijna 200 gram...

Laatst bewerkt:

het is klaar met het lekkere weer , laat het maar koud worden ,vaak is het dan ook droger en is het veld beter te bereiken .

vandaag lekker dagje thuis klooien , beetje administratie , beetje de hobby uitsorteren ,genoeg te doen ;)

werkse :)

Zit net trouwens de reviews van die dingen te lezen, maar niet heel positief.... Ze zijn per stuk.. maar 13 dollar redden we nog net.. ze wegen alleen erg zwaar. bijna 200 gram...
Ja, da's 200 gram inclusief de verpakking etc. Ik zal er eentje op de weegschaal gooien. Ik geloof iets van 75 gram per stuk. Moet je maar zorgen voor een vlieger met een beetje setup. Het zijn ook best flinke dingen hoor. :yes: Een beetje voor vliegers met een spanwijdte tussen de 1,4 en 1,8 meter en een gewicht van 1500 tot 3000 gram, S-Wc1qgEdis[/media] hier maar (1,4 meter, 2,2kg, de beruchte Sleurphira). Ik heb er echt wel S-Wc1qgEdis[/media] landingen mee gemaakt. :oops: Niets mis mee...

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je even wacht kun je het in NL bestellen. HK opent een magazijn in NL naar het schijnt. Binnen een jaar 80% van wat in Hong Kong wordt verkocht zal dan hier beschikbaar zijn. Spullen nog sneller in huis en garantie naast de deur ipv tot de deur ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back