Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel goed Sleur :thumbsup: da's de goeie aanpak.

Ondertussen heb ik de runningcoach weer op mijn phone gezet dus v/d week ook maar weer aan de gang. Toch nog iets positiefs overgehouden van mijn 2 lessen Start-to-Run.
Alleen begon ik toen al met een blessure, achteraf stom om toen al te gaan beginnen.

Sleur, ik zal je ook metaal bijstaan... Ik ga ook weer een poging wagen :yes: Ik hoop nu alleen blessurevrij te blijven :wink:

Eén wijze les, begin niet te snel... alles rustig aan. De RunningCoach van Renate Wennemars is een goede hulp. Met dit programma bouw je het van 0 naar 5 km langzaam op in meerdere lessen.

Of je vreet geen frituur meer en drinkt water ipv bier en je valt binnen 3 maanden vanzelf 10 kilo af :-) ;-)

Bier zuipen doe ik niet op de club... maar cola :hammer: Laatste tijd dronk ik al meer spa rood :yes:

Maarja, ik wil ook nu niet overkomen als een sport-a-holic. Begon alweer te kriebelen toen ik bij de dam-tot-dam stond te kijken (broer en collega's aanmoedigen) werkt gewoon verslavend.
Ik ga gewoon weer een poging wagen, that's all :yes:

Of je vreet geen frituur meer en drinkt water ipv bier en je valt binnen 3 maanden vanzelf 10 kilo af :-) ;-)
Grappig genoeg zit ik de laatste jaren nog steeds op hetzelfde gewicht. Ik ga niet zo debiel doen met alleen konijnenvoer en chemische light producten. Een beetje (veel) meer bewegen is the way to go. :yes:

@Sleur; de voornaamste reden dat ik proxmox ging gebruiken, was dat ESXi 5 mijn netwerkkaart niet ondersteunde en ik geen andere heb liggen (vooralsnog niet tenminste haha).

Nu, ik ben nu al een poosje bezig met de installatie van linux.. Ik denk dat ik zo toch maar een ESXi 5 nog een keer ga proberen te installeren, alleen ditmaal maar een netwerkkaartje ga opzoeken :D

Zal ik nog even wachten op de ipad mini of beter de samsung note 7 2.0 bij appie hein?

Had laptop mee naar Aruba, maar nam ik niet mee naar het strand...

We beginnen zondagmiddag met de strek- en springtraining. Even de bilspieren mishandelen, kuiten heractiveren en de enkelbandjes herontdekken. Dat de eerste 8 weken. Dan pas echt hardlopen. Tussendoor veel doorwandelen in het losse zand op het strand (ca. 6km/u tempo). Uiteindelijk wil ik weer net als heel lang geleden de nadruk op sprinten leggen (4 lantaarnpaaltjes voluit, 1 lantaarnpaaltje gewoon hardlopen) en niet op duurloop, dat is saai.
Lees dit alles met plezier,terwijl ik nog een toastje naar binnen werk.Maar ja ik heb op de dag al genoeg beweging :D ;)
O ja,eep is in de aanvraag Sleurtje

Sleur, je weegschaal gaat maar tot 150 kilo hoor, daarboven slaat de wijzer gewoon vast :mrgreen:
Ah zie je wel. Ik vond al dat mijn weegschaal steeds sneller werd. De laatste tijd van 0,0 naar maximaal in amper 3 seconden. Dat was vroeger veel trager. Ligt dus niet aan de batterijen. :rolling:

@Sleur; de voornaamste reden dat ik proxmox ging gebruiken, was dat ESXi 5 mijn netwerkkaart niet ondersteunde en ik geen andere heb liggen (vooralsnog niet tenminste haha).

Nu, ik ben nu al een poosje bezig met de installatie van linux.. Ik denk dat ik zo toch maar een ESXi 5 nog een keer ga proberen te installeren, alleen ditmaal maar een netwerkkaartje ga opzoeken :D
VMware vSphere Hypervisor 5.1 staat er in een poep en een zucht op. Geïnstalleerd slechts 86MB. Tegenwoordig gewoon op SD-kaart in de server geprikt (de nieuwste servers hebben zelfs redundant SD-kaart slotjes 8O). Gewoon een RealTek 8159 kaartje van een tientje. Werkt direct en gewoon lachend gigabit. Elk kaartje met die chipset voldoet. :yes:

@ph-ils en sleur, gaan jullie lopen, fiets ik er achteraan...surplace ;)
Ja, achter je televee via een live videostream. :hammer:

Dat is echt iets voor jou dat 'surplace' :teacher: Met de vlieghobby kom je ook al niet ver... vliegen ho maar :mrgreen:
Nou ja, hij klimt tenminste nog 3x in de week een (touw)laddertje op. De enige trap die ik dagelijks doe is op mijn gaspedaal. :? ;)

@PH-ILS: Ik heb het niet zo op die muziek die ze gebruiken in die hardloopproggies. Probleem met muziek is dat je jezelf gaat forceren op een bepaald tempo. Dat gaat onbewust en is niet goed, zeker in het begin niet als je het probeert bij te houden. Wat dat betreft is zo'n Garmin (of welk andere GPS horloge) beter, die kunnen waarschuwen als je snelheid binnen een marge te hoog of te laag wordt, je loopt dan nog wel je eigen tempo.

Voor de afvallers onder ons, lees dit ff!!!!

Dus, ik ben in de dierenspeciaalzaak en koop een zak pedigree hondenvoer voor mij hond. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Duh, waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH? Dus ik zeg impulsief: "Nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet! Ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis. Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen." Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoefde te doen, is een handvol brokken in je zak stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen. Iedereen in de winkel luisterde op dat moment geboeid mee. De vrouw keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer. Ik zei: “Nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen ben ik door een auto geschept.” Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin! Je kunt maar beter opletten wat je me vraagt want je kunt zo'n antwoord verwachten.

Grtz

Zal ik nog even wachten op de ipad mini of beter de samsung note 7 2.0 bij appie hein?

Had laptop mee naar Aruba, maar nam ik niet mee naar het strand...
AMOLED kun je beter aflezen in zonlicht dan IPS. Daarnaast zal de iPad Mini bijna zeker gewoon XGA zijn (1024x768). Voor websites is 1024 pixels te weinig, 1280 is echt het minimum. Het MBF is al geforceerd op minimaal 1125 pixels breed.

we kunnen ook met zijn alle gezamelijk gaan zwemmen en flink banen trekken ;)
dus niet langs de kant hangen als zeeleeuwen en ouwehoeren ,en daarna zeggen dat je gezwommen had :rolleyes: :p

we kunnen ook met zijn alle gezamelijk gaan zwemmen en flink banen trekken ;)
dus niet langs de kant hangen als zeeleeuwen en ouwehoeren ,en daarna zeggen dat je gezwommen had :rolleyes: :p
Dat van die zeehonden trekt me wel, banen trekken is echt saai. Daarnaast zit je weer met openingstijden. De straat is altijd open, 24x7. :yes:

wat zie ik op facebook :)

10s6cdz.jpg

Je deelt oud nieuws! ;-)

wat zie ik op facebook :)

10s6cdz.jpg

Nu, ik ben nu al een poosje bezig met de installatie van linux.. Ik denk dat ik zo toch maar een ESXi 5 nog een keer ga proberen te installeren, alleen ditmaal maar een netwerkkaartje ga opzoeken :grin:

Nu toch echt klaar....

Net de Piper even gebalanceerd... nu is ie echt klaar voor aktie.... Toen ik hem afgelopen zomer in de verte de sloot in zag duiken had ik niet gedacht dat ie nog zou vliegen.....

DSCN0261.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back