Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
314259_518402304838220_801349900_n.jpg

Ziet er goed uit.
Mooie avond ook. Wel koud denk ik.

Het was inderdaad wel aan de frisse kant naar gelang de avond vorderde. Maar desalniettemin, errug gezellig!

Fillumpie doet het niet vanwege privacy instellingen. :? :(

Het was inderdaad wel aan de frisse kant naar gelang de avond vorderde. Maar desalniettemin, errug gezellig!
Was zekertje weten gezellig. En die 170km rijden viel ook wel mee. ;) Goed voor elkaar hoor. Warme chocomel, groene space cake, apenkontenkoeken en andere snaaierij. Veel vliegers met Swiftjes en heli's. Ondanks met 6 Swiften tegelijk elkaar niet kunnen raken, bij het laatste rondje met twee toch gelukt om nog een mid-air te krijgen. 8) :thumbsup: Propellortje bladloos en een rolroer half er af gerukt. :D Dus gelukkig met een voldaan gevoel naar huis. :rolling:

Hallo ACH,
Ben lang weekend weg (Limburg).

Op mijn werk kwam ik er achter dat ze de stelconplaten aan het vernieuwen zijn.
De metale randen zijn versleten. Nu hoorde ik dat er 1 vracht weg is gebracht.
Als ACH belangstelling heeft dan begrijp ik dat je met de aannemer een praatje moet gaan houden. Mocht er nog behoefte zijn aan de platen.
Ik hoor/lees het wel maandag.

Groet Erik

Filmpje werkt wel hoor Sleur.. Maar FB wil graag dat je inlogged...
Welcome to the wonderfull privacy world of FB :-(

Goedemorgen mannen

Coffee-Croissant.jpg

Filmpje werkt wel hoor Sleur.. Maar FB wil graag dat je inlogged...
Welcome to the wonderfull privacy world of FB :-(
FB mag van mij dood neer vallen. Ik had een account maar die is gewipt doirdat deze te weinig werd gebruikt omdat ik ineens allerlei privé dingen moest invullen. Gaat ze geen reet aan.

-edit-
Mijn oude FB doet het weer/stiekem toch. 8O Maar als ik op de link klik krijg ik nog steeds de melding dat de film weg is of vanwege privacy instellingen niet zichtbaar. Klik ik op die pagina op het logo dan zie ik mijm FB pagina gewoon (heerlijk leeg, geen vrienden, lege tijdlijn, alleen mijn avatar 8)).

-edit 2-
Blijft toch een waardeloos product dat FB. Ik kan alles en iedereen connecten maar dat filmpje doet het domweg niet. Niet op de Mac met Safari en Chrome, op de PC niet met IE9, Chrome en Firefox, op Android niet met de standaard browser en Opera. :bye:

@Spikkel: Kun je vragen dat filmpje op JijPijpt te zetten of nog beter het origineel te Dropboxen/Skydriven/FTP'en?

*naar de infosecurity beurs in Utrecht gaat* :pc: :banana:

Laatst bewerkt:
Vandaag is er een Hobbyking vestiging in Nederland geopend....

Er is nog erg weinig bekend, maar heb vanmorgen contact gehad i.v.m. mijn eigen website en daar konden ze me nog erg weinig vertellen.. Wel dat de vestiging nu open is en dat het assortiment snel uitgebreid zal worden.......

Dit gaat weer geld kosten ben ik bang..........

Jammer voor ze.. moeten ze maar niet achterlijke hoge bedragen vragen.. Anyway, i dont care! Ik vul de zakken van Hobbyking wel :yes: :)

Kost mij altijd meer bij Hobbyking.... want ik bestel altijd meteen veel..."dat drukt de verzendkosten" tenminste dat maak ik mijn vrouw wijs...hahah

Prijzen zullen waarschijnlijk net als in Duitsland zijn.. iets duurder als uit Hong Kong maar goedkoper als de andere RC shops.. je hebt ook de hoge verzenkosten niet en waarschijnlijk ook geen rekening van de Douane als je pakketje gecontrolleerd wordt.... we zullen zien

Geef mij Staufenbiel maar...... ook goedkoop en supergoeie service....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back