Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:banana::banana::banana:nog maar vier dagen,en dan naar de klote.Dus woensdag snel slotcars kopen,en donderdag rijden.Hebben we dat maar gehad :D

Veel van dittuh, iets van dezuh, en heul veul van hiervan. 8) Mixjes zijn leuk voor op cd in de auto. Om te DJ'en zijn de maxi singles/extended versions beter.
geloof dat de hippe muziekjes niet voor mij zijn.Sommige gaan wel,maar dan ook niet meer dan een nrtje of drie vier.Kut man,ik wordt oud ;)
Dit is wel lekker,maar ook niet de hele avond.
Zal ook wel te commercieel zijn voor je ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
geloof dat de hippe muziekjes niet voor mij zijn.Sommige gaan wel,maar dan ook niet meer dan een nrtje of drie vier.Kut man,ik wordt oud ;)
Dit is wel lekker,maar ook niet de hele avond.
Zal ook wel te commercieel zijn voor je ;)
Door de beperkte populariteit wordt het niet 10 weken lang suf gedraaid op de radio. Dan blijft zo'n nummertje nog wel lekker om zo af en toe te draaien. :yes: Alles dat verder dan nummer 20 in de Top 40 komt, heb ik het wel redelijk mee gehad. Dat hoor je dan tig keer op een dag, elk uur weer.

Van proberen komen kinderen. :teacher:

Maar weer aan het werk. Er is weer eens iets dat niet werkt. :evil: Je kunt beter schilderen of stuccen, heb je tenminste luxe werktijden. :yes:

Oh ja, alles werkt weer zoals het hoort. Kennelijk is maandag dé dag (nacht) dat dingen stuk gaan. is nu al de derde keer maar bij verschillende klanten. Wel allemaal internetproblemen. :?

Nou ja, nog 3 nachtjes en dan kunnen we stoppen met werken. 8) Vanavond eerst kerstborrelen op kantoor en dan clubben (niet te lang). Morgenavond kerstborrel bij een klant en donderdag kerstborrelen bij GTST. :xmas: Voor vrijdag stond schaap op het menu maar dat gaat niet door natuurlijk. :(

Voor nu, goeidesmorgens en het zoveelste bakkie pleur voor Sleur. :morning:

Goeiesmoggels, hier ook nog een paar dagen werken en dan lekker vrij :banana:

Vanavond weer clubben en vrijdag denk ik wel even schapie eten :wink: Kijken wie er allemaal gaan.

vrijdag denk ik wel even schapie eten :wink: Kijken wie er allemaal gaan.
Waarschijnlijk niemand. Welke schaapies? Waar?

earth_explode.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back