Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het al weekend? :nooo:
Veel van dittuh, iets van dezuh, en heul veul van hiervan. 8) Mixjes zijn leuk voor op cd in de auto. Om te DJ'en zijn de maxi singles/extended versions beter.Ik ga ervoor,heb ik waarschijnlijk ook de grootste lever ooit
Wat voor hippe muziekjes heb gij,toch niet alleen maar mixjes wat gij hip vind![]()
geloof dat de hippe muziekjes niet voor mij zijn.Sommige gaan wel,maar dan ook niet meer dan een nrtje of drie vier.Kut man,ik wordt oud
Door de beperkte populariteit wordt het niet 10 weken lang suf gedraaid op de radio. Dan blijft zo'n nummertje nog wel lekker om zo af en toe te draaien.geloof dat de hippe muziekjes niet voor mij zijn.Sommige gaan wel,maar dan ook niet meer dan een nrtje of drie vier.Kut man,ik wordt oud
Dit is wel lekker,maar ook niet de hele avond.
Zal ook wel te commercieel zijn voor je![]()
Zat jij in die auto naast Bas Westerweel? Ben je aardig afgevallen.
View My Video
lukt dit dan ????
Goeiesmoggels, hier ook nog een paar dagen werken en dan lekker vrij
Vanavond weer clubben en vrijdag denk ik wel even schapie eten :wink: Kijken wie er allemaal gaan.
Waarschijnlijk niemand. Welke schaapies? Waar?vrijdag denk ik wel even schapie eten :wink: Kijken wie er allemaal gaan.