Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh allemaal, weer heerlijk aan het werk :-) :-)
+1 Ik doe met je mee. Althans, voor een halve dag. Even de administratie bijwerken en dan weer pleite. :bday:

Afgelopen weekend met knallende koppijn gelopen. Iets met migraine. Al een tijd niet gehad maar de laatste twee weken weer laat naar bed en rare dingen eten. En dan is het raak. Desondanks lekker geknutseld en gevlogen. 8O :yes:

Batterijtjes van de EZ* en zender zijn geladen. Hoeft dat morgen niet in blinde paniek. :D

Pfff, is dat wensen niet morgen pas? Of begint dat geneuzel nu al. ;)

Voor wie van retro-games houdt en zich verveelt: Dune II maar dan web based. :thumbsup:
(via Tweakers.net)

Werken ? +1 :D

ik roest helemaal vast als ik te lang niet werk (beweeg dus ) ;)

met de jaarwisseling lekker veel regen en straffe wind :banana: , kan ik tenminste lekker slapen om 00;15 u :D , ik haat dat vuurwerk na 00;30 ;)

Via deze weg jullie alvast een goed nieuwjaar en voor morgen een goeie nieuwjaarsvlucht.
Door familieomstaandigheden kan ik helaas niet te vliegen.
Hoor je wel da pub tzt.

Grtz

Toch net maar even naar de dokter lope legge gaan.
Ik blijk het aan me stront machine te hebben in plaats van me zeik fabriek.
Krijg zeven dagen bedrust in me mik met 1 of ander kuurtje,doe ik dat niet staat me een darmperforatie te wachten:hammer:
Over een maand of twee een camera in me hol :schrik: om te kijken wat er mis is.

Sterkte Gorb! :(

Zo'n camera in je reet is ook niet alles.. Vooral het moment ervoor niet, krijg je een kuurtje waarbij je leeg gaat lope legge... Dan die tube in je hol en krijg je nog de mogelijkheid om mee te kunne kijke ook! (been there, had it ivm blindedarm ontsteking)

Zo'n camera in je reet is ook niet alles.. Vooral het moment ervoor niet, krijg je een kuurtje waarbij je leeg gaat lope legge... Dan die tube in je hol en krijg je nog de mogelijkheid om mee te kunne kijke ook! (been there, had it ivm blindedarm ontsteking)
Is voor ons not gay's dus niet lekker.

eigenlijk een soort van fpv dus, maar dan in een zwart gat........
sorry, was te verleidelijk.
Blijft mooi klote

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back